۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب شرب روستای آتشگاه کرج

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۰۴۷
دهیار روستای آتشگاه از اختصاص 15 میلیارد ریال برای تامین آب شرب این روستای هدف گردشگری خبر داد

مهدی خدابنده‌ لو در گفت وگو با خبرگزاری برنا، اظهار کرد: با توجه به پرآب بودن چشمه‌های این روستا در سال جاری و همچنین با مدیریت درست و جیره بندی آب روند کارها بسیار خوب پیگیری شد و روستاییان از آب کافی بهره‌مند بودند و همین باعث شد تا امسال مشکل کمبود آب در این روستا به حداقل برسد.

وی افزود: همچنین کمتر از دوماه پیش پروژه آبرسانی به روستای آتشگاه با 15 میلیارد ریال اعتبار دولتی آغاز به کار کرده است که پیش بینی می‌شود در اواسط سال 97 تکمیل و مشکل آب شرب روستا به طور کامل رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضلات ترافیکی این روستا به دلیل حجم بالای تردد اشاره کرد و گفت: اخیرا مسیری از آتشگاه به جاده چالوس باز شده است که معضلات ترافیکی روستا را کاهش و به افزایش تعداد گردشگران منجر شده است.

 خدا بنده‌لو با تاکید بر موقعیت گردشگری و طبیعت بسیار زیبای این روستا از لزوم تعریض مسیر دسترسی به آتشگاه گفت و اعلام کرد: متاسفانه پل ابتدای روستا به عنوان یک گره ترافیکی سبب ایجاد مخاطرات جانی شده است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات تعریض این جاده با قیر رایگانی که از سوی اداره راه و شهرسازی اعطا می‌شود در آینده انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز