رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد کرج‌گفت:

توسعه ورزش‌های همگانی مستلزم تخصیص هزینه و برنامه‌ریزی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۶۳۴
علیرضا رحیمی درگفت وگو با خبرگزاری برنا ، اظهارکرد: ورزش‌کردن علاوه بر حفظ سلامت جسم نقش مهمی در سلامت روحی و ذهنی افراد دارد.

علیرضا رحیمی درگفت وگو با خبرگزاری برنا ،   اظهارکرد: ورزش‌کردن علاوه بر حفظ سلامت جسم نقش مهمی در سلامت روحی و ذهنی افراد دارد.

وی ادامه داد: بدون شک با توسعه امکانات ورزشی در دانشگاه‌های استان شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادهای دانشجویان رشته‌های مختلف خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد کرج در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه زیرساخت‌های ورزشی مواجه است که از میان آنها به نبود استخر می‌توان اشاره کرد.

رحیمی با اشاره به نتایج احداث استخر دراین دانشگاه افزود: اگر استخر این دانشگاه احداث شود، درکنار این‌که دانشجویان و کارکنان می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند، زمینه اجرای طرح های درآمدزایی برای این دانشگاه نیز ایجاد می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ساخت چمن مصنوعی دردانشگاه آزاد کرج‌ گفت: با ساخت این چمن سایر ارگان‌های تخصصی ورزش و همچنین سازمان‌های استان می‌توانند در قالب تفاهم نامه از این فضا استفاده‌ کنند.

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد کرج دربخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت توسعه ورزش های همگانی درجامعه تاکید کرد و افزود: توسعه ورزش های همگانی مستلزم برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار مناسب است .

رحیمی درادامه به تلاش برای اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان در دانشگاه آزادکرج اشاره‌کرد و افزود: باید زمینه اجرای طرح پایش سلامت برای دانشجویان جدید الورود و تعمیم آن به دانشجویان سال‌های قبل فراهم شود.

 وی اظهار کرد: بدون شک با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات دانشجویان در حوزه سلامت شناسایی و درزمان مناسب مرتفع می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز