معاون استاندار البرز:

دغدغه های اجتماعی با شایعه سازی ، فرافکنی و سیاه نمایی قابل حل نیست

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۶۹۳
دغدغه های اجتماعی با شایعه سازی ، فرافکنی و سیاه نمایی قابل حل نیست
به گزارش خبرگزاری برنا ، فتح الله حقیقی روزسه شنبه در کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز افزود: امروز موضوع آسیب های اجتماعی به صورت ویژه ازسوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری پیگیری می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ،  فتح الله حقیقی روزسه شنبه در کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز افزود: امروز موضوع آسیب های اجتماعی به صورت ویژه ازسوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در موضوع آسیب های اجتماعی اقدام باید به صورت خطی باشد و برای این موضوع باید استراتژی داشت و نمی توان در کوتاه مدت به نتیجه مطلوب رسید؛هر چند که بعضی از آسیب های اجتماعی آثارش در کوتاه مدت دیده شود.

حقیقی گفت:به زودی هیات اندیشه ورز به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در البرز تشکیل می شود و از ظرفیت این هیات با شاخص هایی که بر آن مترتب است در حد بضاعت تجربی و علمی استفاده خواهد شد.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: پایش دقیق و رصد اجتماعی و ارائه راهکار علمی بلند مدت و کوتاه مدت برای حل موضوعات از مسائلی است که این هیات دنبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای موضوعات آسیب های اجتماعی اولویت بندی خواهیم داشت که از تجارب استان های موفق و مسائلی که در علوم جدید برای کنترل و اسیب های اجتماعی وجود دارد استفاده می شود.

حقیقی تاکید کرد: ارائه طرح های نوآورانه و قابل اجرا مورد نظر خواهد بود ضمن اینکه سیاست گذاری و راهبری مسائل اجتماعی در این راستا باید اولویت بندی شود.

حقیقی نقش دانشگاه پیام نور را در این امر مهم دانست و گفت:دانشگاه پیام نور از دانشگاه های موفق در کشور بوده و برهمین اساس اساتید و دانشجویان می توانند با پژوهش هایی که انجام می دهند در قالب پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثر گذار باشند.

در ادامه دکتر اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز بهره مندی از ظرفیت و پتانسیلهای علمی،پژوهشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای استان البرز در حل مسائل اجتماعی را مهم قلمداد کرد.

وی از تحصیل بیش از 25 هزار دانشجو درمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان البرز در 6 مرکز و واحد خبر داد.

جلالیان با اشاره به توانمندیهای دانشگاهیان پیام نور و اشاره به موفقیت بیش از 30هزار نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون ورودی دانشگاههای دولتی کشور در مقطع تحصیلات تکمیلی؛ماموریت گرایی و افزایش کیفیت همسو با اهداف کارآفرینی را چشم انداز دانشگاه پیام نور اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز