دولت یازدهم تفکر ایران هراسی را درنگاه مردم دنیا از بین برده است

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۱:۳۲
کد خبر: ۴۷۶۰۰۴
دولت یازدهم تفکر ایران هراسی را درنگاه مردم دنیا از بین برده است
رئیس شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت 'حمد ' استان البرز می گوید:زدودن تفکر ایران هراسی در جهان و ایجاد وفاق داخلی 2 دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید است .

عیسی قبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: قبل از آغاز بکار دولت تدبیر و امید به واسطه تبلیغات سوء دشمنان نگاه بدبینانه ای در جهان نسبت به ایران وجود داشت.

وی اظهارکرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سیاست های خاصی که در حوزه سیاسی در پیش گرفت هم اکنون دیگر در نگاه مردم دنیا به ایران هراسی دیده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید اعتماد عمومی از دست رفته در جامعه را دوباره بازگرداند، خاطر نشان شد: اعتماد عمومی از دست رفته ای که با تلاش های میدانی دولت دوباره بازگشت موجب خلق سرمایه اجتماعی برای ایران همیشه سرافراز در داخل و خارج از کشور شد.

قبادی گفت: دولت تدبیر و امید وفاق ملی را در جامعه تحکیم بخشید که تلاش دولت در این بخش مهم نباید نادیده گرفته شود زیرا موجب حرکت مردم و دولت در یک مسیر با رویکرد آرامش و اطمینان شد.

وی در ادامه کارنامه کاری دولت تدبیر و امید را در مدت 3.5 سال گذشته به رغم موانع و مشکلات فراوانی که داشت مثبت ارزیابی کرد و افزود: رونق اقتصادی و کنترل تورم در دولت نیز به خوبی هدایت شد زیرا آمارها دیگر منفی و 2 رقمی نیست.

عضو شورای هماهنگی حامیان حمد کشور به آمار 3.5 میلیونی کاربران اینترنت قبل از دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: امروز با تلاش خوب وزارت فن آوری و ارتباطات تعداد کاربران اینترنتی با ایجاد زیرساخت های مناسب به 34 میلیون کاربر رسیده است.

قبادی پیوستن 18 هزار روستا در کشور به شبکه اینترنت را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر ذکر کرد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید کارنامه ای درخشان در بخش های مختلف از جمله حوزه سیاسی ، بهداشت و درمان ، مسکن ، آموزش و ... دارد.

عضو شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت ' حمد' در کشور به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان البرز اشاره کرد و گفت: همه البرزنشینان با هر دیدگاه سیاسی در روزی که کاروان تدبیر و امید به البرز سفر می کند یکصدا و یکدل زمینه از رئیس جمهوری استقبال ماندگارخواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز