تسهیلات برای رونق ۶۲ طرح اقتصادی در البرزتصویب شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۸:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۹۹۴
تسهیلات برای رونق ۶۲ طرح اقتصادی در البرزتصویب شد
معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رونق 62 طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی تسهیلات اقتصاد مقاومتی مصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا،عبادالله کامکار شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید البرز افزود: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز به تقسیط بدهی این واحد ها به تامین اجتماعی، بانک ها ، مالیات و رفع توقیف وسایل و تجهیزات فنی آن ها رای دادند.

وی ادامه داد: از 62 فقره تسهیلات رونق تولید، 24مورد به واحد های تولیدی و صنعتی و 38مورد به واحدهای کشاورزی و دامپروری تعلق داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگروه رفع موانع تولید در استان البرز دو هفته یک بار با حضور مسئولان بلند پایه استان برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می شود.

کامکار گفت:جمعی از مسئولان بانک ها و دیگر ارگان ها نظیر سازمان تامین اجتماعی و مالیات نیز درنشست کارگروه رفع موانع تولید حضور دارند و به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و کشاروزی استان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید دولت' تدبیر و امید' احیاء واحدهای تولیدی نیمه تمام در اولویت کارگروه تسهیل و موانع تولید قرار دارد که تمهیدات دراین زمینه پیش بینی شده و پیش می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز