سفر دولت تدبیر و امید به البرز عرصه نمایش همبستگی و پیوستگی ملت ایران

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۸۰۷۷۹
سفر دولت تدبیر و امید به البرز عرصه نمایش همبستگی و پیوستگی ملت ایران
رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز، گفت: مردم فهیم و انقلابی البرز در آخرین سفر استانی دولت تدبیر و امید صحنه با شکوهی از همبستگی و پیوستگی ملت ایران را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز، گفت: مردم فهیم و انقلابی البرز در آخرین سفر استانی دولت تدبیر و امید صحنه با شکوهی از همبستگی و پیوستگی ملت ایران را به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید علی میرباقری در نشست ساماندهی کمیته های استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید به البرز که در کانون شهید فهمیده برگزار شد، افزود: امام راحل با پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در طول 38 سالی که از عمر پر برکت انقلاب در ایران اسلامی می گذرد همواره مردم نقش اصلی و پشتوانه ای را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند.

وی اظهار کرد: نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب به قدری ارزشمند است که اگر این پشتوانه محکم و قوی وجود نداشت، امروز در امنیت و آرامش زندگی نمی کردیم و در جهان از ایران به نام یک کشور مقتدر یاد نمی شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: هر ایرانی از آب های نیلگون خلیج فارس تا سرزمین سبز شمال و یا مناطق غرب و شرق کشور همه و همه به انقلاب و نظام دلبستگی و ارادت دارند.

وی از وحدت و همبستگی به عنوان رمز موفقیت ملت ایران در برابر مشکلات کشور یاد کرد و بیان کرد: جامعه ما امروز به این رمز موفقیت و پایداری بیش از گذشته نیاز دارد که مردم ایران کوچک در سفر ریاست جمهوری همدلی و همبستگی خود را یک بار دیگر به نمایندگی از ملت سرافراز ایران در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد.

میرباقری گفت: در این سفر همه باید دست به دست هم دهیم و در استقبالی بی نظیر از ریاست جمهوری اسلامی ایران به همه اعلام کنیم ما ملت ایران با هر نگرش و دیدگاه سیاسی حول یک محور حرکت می کنیم.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز در ادامه اشاره کرد: رئیس جمهوری متعلق به ملت ایران است به همین دلیل استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید یک حرکت ملی است که به این مهم نباید با سلیقه فردی - جناحی نگاه کنیم.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری البرز همبستگی را رمز موفقیت کشور در توسعه پایدار جامعه دانست و یادآورشد: تا زمان سفر کاروان دولت تدبیر و امید فقط یک هفته فرصت داریم تا با همدل شدن و همگام شدن بستر لازم را برای به نمایش گذاشتن همایش ملی پیوستگی و همبستگی در البرز این استان تشکیل شده از رنگین کمان اقوام مهیا کنیم.

میرباقری بیان کرد: البرز معجونی از قومیت های ملت ایران است که با نگرش های مختلف سیاسی در آن گرد هم آمده اند لذا در سفر ریاست جمهوری همه باید با استقبالی پرشور ، گرم و بانشاط بار دیگر وحدت و همبستگی در این استان را به نمایش بگذاریم .

وی تاکید کرد: در کمیته های مختلفی که در قالب ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز تشکیل شده همه باید با تمام توان و روحیه در این هفته پرکار حضور پر رنگ و با برنامه داشته باشند تا در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید سنگ تمام گذاشته شود.

مسیح اعلایی جانشین ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری البرز نیز در این نشست گفت: استقبال پر شکوه از ریاست جمهوری اسلامی ایران در البرز در واقع نمادی از یک اجتماع بزرگ وحدت بخش بین مردم است که بزرگترین دغدغه اشان رشد و توسعه کشور با حفظ امنیت و آرامش در کشور است.

وی اظهار کرد: ما که در این نشست به عنوان اعضای کمیته های مختلف ستاد مردمی نشسته ایم باید تا روز استقبال از ریاست جمهوری 7 هزار نفر را برای دعوت در اجتماع بزرگ البرزی ها در سفر کاروان دولت تدبیر و امید آماده کنیم.

وی یادآور شد: هر کمیته ای وظیفه خاصی بر عهده دارد تا بتوان با برنامه ریزی و نظارت اقدامات خوبی در مسیر هماهنگی برای خلق حماسه ای باشکوه با حضور پر شور اقشار مختلف مردمی در آیین استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران خلق کرد.

رئیس ستاد روحانیت استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید به البرز نیز در این نشست گفت: ستادهای این سفر مهم باید به صورت تخصصی - کاری هدایت شود تا باردیگر همه با دیدن همایش وحدت در بین مردم این استان که نمادی از اقوام مختلف کشور هستند با دیگر ببینند که ملت ایران همیشه در ران انقلاب و نظام پایدارند.

حجت الاسلام علی صدری افزود: در این سفر مهم و حساس که چشم همه دنیا به آن دوخته شده باید به بیان ظرفیت های کشور به ویژه البرز پرداخت تا در کنار این سفر که برای مردم ارمغان های مختلفی به همراه دارد ، مشکلات آن نیز مطرح شود تا با بکارگیری راهکارهای مختلف زمینه کاهش مشکلات مردم فراهم آید.

به گفته وی در حوزه روحانیت نیز اقدامات لازم انجام شده و حداقل 700 روحانی فعال در البرز در گردهمایی و استقبال عمومی از کاروان دولت تدبیر و امید همراه و همگام سایر شهروندان استان را همراهی می کنند.

مسئوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری نیز گفت: در این نشست به دنبال مشخص کردن وظایف ستادهای مختلف برای استقبالی با شکوه کاروان دولت تدبیر و امید در البرز هستیم.

علی طاهری خلوص اظهار کرد: هر کدام از کمیته های مردمی موظف هستند تا با برنامه ریزی زمینه حضور پر شور مردم را در همه مناطق استان البرز بوجود آورند.

در این نشست وظایف هر کدام از کمیته های مختلف در قالب ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری تشریح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز