سرپرست فرمانداری فردیس اعلام کرد :

استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ، تجدید پیمان با ولایت فقیه و آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۱۴۹۸
استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ، تجدید پیمان با ولایت فقیه و آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است
مردم این شهرستان برای استقبال گسترده و پرشور از رئیس جمهوری و هیات دولت آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا  ، حمید احدی روز شنبه در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان فردیس افزود: استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ، تجدید پیمان با ولایت فقیه و آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است لذا می طلبد تا از همه امکانات شهرستان برای استقبال با شکوه از دولت تدبیر و امید در استان استفاده کنیم .

وی ادامه داد: مردم شهید پرور و همیشه در صحنه فردیس در دوران انقلاب اسلامی حضور فعال داشته اند و در همه برنامه ها حتی از مسئولان نیز جلوتر بوده اند و این بار نیز با حضور همگانی در مراسم استقبال از رئیس جمهور این موضوع را مجددا به اثبات خواهند رساند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در فردیس و در قریب الوقوع سفر ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: فرصت مغتنمی برای معرفی شهرستان فردیس است زیرا این شهرستان مغفورمانده است .

احدی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات فردیس اشاره کرد وگفت: یکی از مشکلات این شهرستان کمبود آب شرب است تا بتوانیم 12 میلیون مترمکعب آب سد رودخانه کرج را به فردیس منتقل می کنیم.

سرپرست فرمانداری فردیس افزود: تا 8 ماه آینده اگر مخزن ذخیره اب ساخته و لوله گذاری انجام شود این شهرستان 12 میلیون مترمکعب آب از کرج طلب دارد لیکن اکنون تصفیه خانه نداریم که بتوانیم آب را برداشت کنیم در نتیجه آب به تهران می رود.

احدی ادامه داد: در بخش فرهنگی اقدامات زیادی در این شهرستان برای معضلات و ناهنجاری های اجتماعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در فردیس گفت: مردم ومسئولان باید همانند دوران جنگ تحمیلی به میدان بیایند زیرا نفس شهیدان قدسی است و باید رشادت های این عزیزان را ارج نهیم.

احدی افزود: انجام این کارها راهبرد می خواهد، اگر راهبردی را درخود ایجاد نکنیم رها می شود.

در این مراسم روسای ادارات حفظ آثار و نشر دفاع مقدس،بنیادشهید،هیات رزمندگان اسلام ،ستادیادواره شهداء،فرهنگ و ارشاد،بهداشت ودرمان،مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج و شهرداری مشکین دشت حضور داشتند.

نظر شما