نماینده مجلس:

مردم و مسئولان البرزدر سفر رئیس جمهوری به ایران کوچک باید با اتحاد و همدلی حماسه آفرینی کنند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۷:۰۵
کد خبر: ۴۸۱۵۱۱
مردم و مسئولان البرزدر سفر رئیس جمهوری به ایران کوچک باید با اتحاد و همدلی حماسه آفرینی کنند
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهوری به استان البرز از نگاه ملی و فرا ملی دارای اهمیت ویژه است و انتظار می رود مردم با استقبال پرشور همدلی خودرا به نمایش بگذارند.

محمود بهمنی روز شنبه درگفت و گو با خبرگزاری برنا  افزود: مردم و مسئولان البرزدر سفر رئیس جمهوری به ایران کوچک باید با اتحاد و همدلی حماسه آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: حرکت همه در حول محور وحدت مهمترین گام مردم ومسئولان در این سفراست.

بهمنی با اشاره به نقش مهم و پررنگ مردم البرز در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در این استان خاطرنشان شد: این سفر تاریخی پیام های مختلفی در بخش های انقلابی ، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... دارد .

بهمنی گفت: اقتدار و امنیت ایران امروز در سایه وحدت ، ایثار و حرکت در خط ولایت حاصل شده لذا در سفر ریاست جمهوری به استان البرز که نمادی از اقوام مختلف ایرانی است باید این مهم را به نمایش گذاشت تا مردم جهان بدانند که در ایران اسلامی رشته وحدت بین مردم و مسئولان محکم است.

وی یادآورشد: در این سفر باید با مشارکت و همدلی در استقبالی گرم از ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشت چراکه هر گونه کم کاری در این سفر مهم سبب می شود تا دشمنان این مرز و بوم شادمان شوند و به این نتیجه برسند که همبستگی در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان و حاکمیت کم رنگ شده است.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهوری به البرز همه باید بار در کنارهم بودن و ادامه دادن راه انقلاب ، امام و شهدا، تبعیت محض از ولایت ، تلاش در راه توسعه و تلاش کشور، دفاع و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اعلام کنیم.

بهمنی در ادامه به تعلق خاطر مردم ایران به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پرداخت و افزود: همین مردم البرز که نمادی از اقوام ایرانی است در دوران هشت سال دفاع مقدس در پشتیبانی و حضور در جبهه سنگ تمام گذاشتند به گونه ای که امام خمینی (ره ) از شهید محمد حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله کرجی به عنوان رهبر انقلاب یاد می کند.

وی گفت: دراین هفته پرکار نیاز به آرامش سیاسی - اجتماعی خاصی در همه مناطق استان داریم زیرا می خواهیم در یک سفر یکروزه میزبانی مهمانانی را بر عهده داشته باشیم که می آیند تا در حل مشکلات مهم استان به ما کمک کنند پس ضرورت دارد همه با هم دست در دست هم دهیم تا این آیین مهم که بازتابی ملی و فرا ملی دارد در البرز به نحو احسن برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز