مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :

می توان چشم امید داشته باشیم به نگاه ویژه ای که آقای روحانی به استان البرز دارند

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۲:۴۶
کد خبر: ۴۸۲۱۵۷
می توان چشم امید داشته باشیم به نگاه ویژه ای که آقای روحانی به استان البرز دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان، نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ و هنر البرز وجود خواهد داشت.

سید موسی حسینی کاشانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ، افزود: سفر رئیس جمهوری به استان البرز فرصت خوبی خواهد بود، برای اینکه مشکلات استان توسط نفر اول اجرایی کشور از نزدیک دیده شود.

وی اظهار داشت: می توان چشم امید داشته باشیم به نگاه ویژه ای که آقای روحانی به این استان دارند و می توان امیدوار بود که ضعف زیرساخت های استان به دلیل نوپابودنش با این سفر پرخیر و برکت تا حدودی جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طبیعی است که ما باید از این ظرفیت خوبی که برای استان در آخرین سفر دور اول رئیس جمهوری فراهم شده استفاده بهینه داشته باشیم و بتوانیم براساس اولویت هایی که استان دارد نگاه ویژه ی دولت را به مجموعه استان همراه داشته باشیم.

حسینی کاشانی افزود: باید بتوانیم نیازهای استان در زمینه های مختلف را اولویت بندی و بر اساس اولویت هایی که در استان وجود دارد، مطالبات خودمان را مطرح کنیم.

وی ادامه داد: همان مطالباتی که در زمان دولت تدبیر و امید مردم از ما مدیران اجرایی توقع دارند و طبیعی است که ما هم باید آن ها را بتوانیم منتقل کرده و با نظر خوبی که رئیس جمهوری خواهند داشت به دنبال برطرف شدنش باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان داشت: خوشبختانه جلسه ای که برای سفر رئیس جمهوری در تهران تشکیل شده بود تعدادی از وزرا در این جلسه حضور داشتند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه حضور داشت که نشان دهنده این است که نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ قرار است در این سفر وجود داشته باشد و ما نیز در خواست های خودمان را منتقل کرده ایم.

وی اظهار امیدواری کرد این سفر نتیجه بخش باشد و شاهد این باشیم که در پروژه های مختلفی که برای استان تعریف می شود و کمک هایی که قرار است در این سفر انجام شود به مقوله فرهنگ و زیرساخت های فرهنگی هم نگاه ویژه ای باشد و خبرهای خیلی خوبی را در زمان سفر بشنویم و ما نیز بتوانیم برای مردم خبرهای خوبی را در عرصه ی فرهنگ داشته باشیم.

وی به مطالبات مدنظر اشاره کرد و تصریح کرد: این مطالبات جدی ای به زیرساخت های فرهنگی تعلق دارد که در بحث های پروژه های عمرانی تعریف می شود ضمن اینکه ارتقای شاخص های مختلف فرهنگی که نیازمند دستورات ویژه است نیز در این سفر مدنظر است.

حسینی کاشانی گفت: به عنوان یک مدیر اجرایی استان از همه ی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دعوت می کنم که در این سفر بتوانند استقبال خوبی از رئیس جمهوری و هیات همراه ایشان داشته باشند زیرا حضور پررنگ این قشر می تواند در پیگیری مطالباتی که داریم تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی افزود: ضمن اینکه این حمایت و استقبال مناسب از نگاه فرهنگی ثابت می کند که مجموعه ی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان البرز به دولت تدبیر و امید دارند و خوشبختانه در جلسات مختلف هم همچنان امید را می شود در نگاه آن ها دید.

حسینی کاشانی ضمن اظهار امیدواری از برکات زیاد این سفر در زمینه فرهنگ و هنر، اظهار داشت: امیدوارم ما بتوانیم این فرصت خوبی که در اختیار استان قرار گرفته را به نحو شایسته ای استفاده کنیم که آیندگان به طور قطع نگاه به بعضی از حواشی نخواهند کرد و بیشتر آنچه که تاثیرخودش را خواهد گذاشت برای آینده همین است که ما بتوانیم مصوبات خوبی را برای مجموعه ی استان در این سفر داشته باشیم.

وی از تمام اهالی رسانه نیز دعوت کرد تا از این سفر استقبال خوبی کرده و اخبار آن را برای مردم به نحو احسن منعکس کنند.

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در آخرین سفر استانی دور اول، روز چهارشنبه 26 آبان ماه میهمان مردم استان سرافراز البرز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز