فرمانده سپاه امام حسن (ع) :

سفر رئیس جمهوری فرصتی مناسب برای ارتقای زیر ساخت ها

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۴:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۵۸۳
سفر رئیس جمهوری فرصتی مناسب برای ارتقای زیر ساخت ها
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یکی از دستاوردهای اصلی از سفر رئیس جمهوری به این استان را تامین بودجه برای ارتقای زیرساخت ها دانست.

سردار علی استاد حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ، افزود: البرز نوپاترین استان کشور است، به همین دلیل از امکانات زیربنایی و زیرساختی خوبی برخوردار نیست، در حالیکه لازمه ایجاد یک استان، آمادگی زیرساخت های آن است.

وی اولین خواسته مردم از رئیس جمهوری را در سفر به استان البرز تامین و ارتقای زیرساخت ها و اختصاص بودجه ی مناسب برای این موضوع دانست.

وی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستیم، بیان داشت: البرز یک استان صنعتی و همچنین قطب کشاورزی کشور است که می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، نقش مهمی ایفا کند.

استاد حسینی تاکید کرد: همین ویژگی های استان می طلبد که رئیس جمهوری توجه ویژه ای به ارتقای صنعت و همچنین کشاورزی استان که زیربنای همه ی توسعه ها است، داشته باشند تا کمک موثری به پیشرفت استان البرز بشود.

وی یکی از دستاوردهای توجه به این دو بخش را رفع مشکلات بیکاری در قشر جوان جامعه عنوان کرد و افزود: یکی از دلایل اصلی کاهش نرخ ازدواج، بیکاری جوانان است که در صورت توجه به این دو بخش، مشکل ازدواج نیز برطرف شده که نتیجه ی آن کاهش خیلی از منکرات در جامعه و بازگشت نشاط و شادابی به جامعه است.

استاد حسینی همچنین یکی دیگر از بخش هایی که نیاز به اختصاص بودجه مناسب برای رفع مشکلات آن دارد را جاده کرج- چالوس دانست و گفت: این جاده یکی از جاده های اصلی تردد مسافران در کشور است که اختصاص بودجه مناسب برای رفع مشکلات ترافیکی و همچنین ارتقای گردشگری استان در این جاده را می طلبد.

نظر شما