ارائه ۱۳ درخواست شهرستان فردیس به رئیس جمهوری

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۸:۴۷
کد خبر: ۴۸۲۵۹۰
ارائه ۱۳ درخواست شهرستان فردیس به رئیس جمهوری
معاون برنامه ریزی،اداری ومالی فرمانداری فردیس گفت: 13 درخواست مردم و مسئولان این شهرستان نوپا به رئیس جمهوری ارائه می شود.

محمد مجرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: این 13 درخواست عمده مشکلات شهرستان فردیس است که امیدواریم در این سفر تصویب شود.

وی ادامه داد: ارتقاء طرح بیمارستان 160 تختخوابی به 520 تختخواب فردیس ، کاهش مصرف آب تبدیل نیروگاه منتظر قائم به نیروگاه سیکل ترکیبی ،احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری، جابجایی انبار نفت به اشتهارد ازجمله این درخواست ها است.

وی اظهار داشت: ادامه بزرگراه شهید همت جنوبی برای کاهش ترافیک،اعتبار برای تملک اراضی درمسیراتوبان همت،انتقال پرونده های مالیاتی فعالان اقتصادی از تهران به البرز،احداث دانشگاه فرهنگیان،احداث شهرک اداری ، پرداخت مالیات مپنا به فرمانداری،تخصیص اعتبار برای مستقل شدن شورای شهر و شهرداری،رفع زیرساخت هاو مشکلات شهری ،اعتبار برای اجرایی شدن خط بی آر تی و خط 2 مترو از دیگر درخواست های این شهرستان است.

مجرد گفت: در سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به استان البرز روز چهارشنبه نشست شورای اداری را با حضور نماینده رییس جمهوری یا یکی از وزراء در فرمانداری فردیس خواهیم داشت.

معاون برنامه ریزی،اداری ومالی فرمانداری فردیس گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به استان البرز منشا خیر و برکت باشد و درخواست های این شهرستان تخصیص و تصویب شود.

شهرستان فردیس حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز