در آیین استقبال از کاروان ریاست جمهوری باید حماسه ای دیگر خلق کرد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۱:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۹۴۳
در آیین استقبال از کاروان ریاست جمهوری باید حماسه ای دیگر خلق کرد
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج با به اشاره اهمیت بالای سفر هیات دولت به استان البرز گفت: همه باید به استقبال رئیس جمهوری برویم.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج با به اشاره اهمیت بالای سفر هیات دولت به استان البرز گفت: همه باید به استقبال رئیس جمهوری برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وحید یعقوبی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در سالن فرهنگی قلم افزود: مردم فهیم و شهید پرور البرز روز چهارشنبه میزبان دولت تدبیر و امید در استان هستند که همه اقشار بویژه فعالان عرصه تعلیم و تربیت باید از من بودن ها به ما تبدیل شوند تا استقبالی شایسته از میهمانان این سفر مهم در ایران کوچک داشته باشیم .

وی اظهار کرد: در آیین استقبال از ریاست جمهوری ایران نباید به این موضوع مهم از دیدگاه جناحی نگاه کرد چراکه رئیس جمهوری متعلق به همه ایرانیان است.

وی با اشاره به جایگاه ریاست جمهوری به عنوان دومین مقام عالی کشور خاطرنشان شد: در آیین استقبال از کاروان ریاست جمهوری باید حماسه ای دیگر خلق کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: البرزی که در آن اقوام مختلف ایرانی زندگی می کنند در آیین استقبال از ریاست جمهوری بار دیگر با انسجام و همدلی و حضوری پر رنگ اعلام می کنند پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و از زحمات دولت نیز قدردانی می کنند.

یعقوبی گفت: سفرهای استانی دولت برای مردم دستاوردهای مهمی را به همراه دارد لذا در سفر رئیس جمهوری به البرز این اتفاق مهم به ویژه در حل مشکلات و بستر مناسب برای پاسخ دهی به نیازهای مختلف استان از جمله طرح های عمرانی و زیرساختی فراهم تر از گذشته می شود.

وی گفت: معلمان و دانش آموزان در این سفر مهم همگام و همدل با سایر اقشار مردمی در آیین استقبالی شایسته از کاروان دولت تدبیر و امید شرکت می کنند.

به گفته وی از مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج دانش آموزان و معلمان 42مدرسه دخترانه و پسرانه به نمایندگی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت در آیین استقبال از رئیس جمهوری به البرز شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت : لازم است مدیران مدارس در انتقال دانش آموزان به محل دیدار مردمی رئیس جمهوری به البرز توجه لازم را داشته باشند تا دانش آموزان با نظم خاص و نمادهایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این همایش ملی ایرانیان در البرز حضور پیدا کنند.

یعقوبی یادآور شد: مدیران مدارس در انتقال ، کنترل و نظارت بر دانش آموزان به منظور ایجاد نظم در این سفر مهم باید نگاه ویژه ای به تقسیم وظایف کاری در بین همکاران که بعنوان مربی مسئولیت دانش آموزان را درآیین استقبال از رئیس جمهوری ایران بر عهده دارند در نظم دهی به حضور و استقرار دانش آموزان در محل ورزشگاه مخابرات کرج داشته باشند.

در این نشست مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از نقش مهم حضور البرزی ها در آخرین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به البرز و اعلام آمادگی دانش آموزان و معلمان مدارس برای استقبالی گرم از رئیس جمهوری محبوب ایران به استانی که شهرت به اقوام ایرانی دارد سخن گفتند.

در این نشست سهمیه دانش آموزی هر مدرسه برای شرکت در آیین استقبال از رئیس جمهوری ایران و کاروان تدبیر و امید به استان البرز تعیین شد.

نظر شما