وزیراطلاعات:

وحدت با خود برکت، همدلی و برادری را درجامعه به همراه دارد

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۳۵۸۱
وحدت با خود برکت، همدلی و برادری را درجامعه به همراه دارد
وزیراطلاعات گفت: امروز امنیت بالا و کامل در ایران اسلامی متاثر از وحدت و همدلی مردم و مسئولان و وجود ارزشمند رهبری معظم انقلاب است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ،  حجت الاسلام سید محمود علوی  که به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان اشتهارد استان البرز سفر کرده است در دیدار با مردم این شهرستان افزود:وحدت، همدلی و هم افزایی مسئولان درکشور موجب می شود تا مشکلات کمتر شود و بخاطر همین وحدت وهمدلی بین مسئولان و مردم ،مشکلات هم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: وحدت با خود برکت، همدلی و برادری را درجامعه به همراه دارد که این عامل اثر بخش در کشورما وجود دارد .

وی افزود: امروزمعرفت، درک، تعهد و احساس مسئولیت برای رسیدگی به مشکلات با خدمتگزاری مسئولان به مردم همراه شده است.

علوی گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل نام گذاری شده است تا مسئولان و مردم برای شکل گیری این موضوع مهم در کشور تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازمه شکل گیری اقتصاد مقاومتی همدلی است که این مهم درجامعه ما وجود دارد.

حجت الاسلام علوی افزود: انتظار شهدا ازمردم ومسئولان همدلی و همزبانی است که باید به آن عمل کنیم تا جامعه رشد وتوسعه پیدا کند و مشکلات برطرف شود.

وی گفت: در دنیا کشورهایی مانند آمریکا وعربستان ادعای امنیت دارند اما چنین نیست و ما می بیینم دراین کشورها مردم امنیت ندارند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل دارد که عامل آن باهم بودن مردم ، مسئولان و شخص مقام معظم رهبری است که رکن مهم وحدت وامنیت جامعه است.

وی بیان کرد:امنیت ایران تصادفی نیست وآرامش مردم مرهون جانشفانی های شهدا و مدیریت و هدایت رهبری معظم انقلاب و دولت است.

وزیراطلاعات افزود: یکی ازبخش های شکل گیری اقتصاد مقاومتی امنیت است زیرا درجایی سرمایه گذاری می شود که درآن امنیت وجود داشته باشد.

وی گفت: امنیت تا موقعی که ازدست نرود قدر آن دانسته نمی شود ولی مردم ایران را قدرامنیت کشور را می دانند و این هم نتیجه ولایت مداری درجامعه وتلاش دولت و همدلی مردم است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی های شهرستان اشتهارد اشاره کرد وافزود: شهرستان اشتهارد به خاطر شخصیت های بزرگی علمی و علمایی مانند مرحوم آیت الله اشتهاردی ، شهید حجت الاسلام سلطانی و رزمندگان وشهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس دارای شاخصه های علمی ، فرهنگی و تاریخی است.

وزیراطلاعات با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: این روزها اربعین حسینی را درپیش داریم و این مناسبت نماد پیشوایاهل بیت عصمت وطهارت (ع) است.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی وقتی نام کربلا را می شنوند دلشان به سمت این سرزمین پرمی کشد وبه همین دلیل اربعین هرساله باشکوه تر ازسال های قبل برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز