واعظی:

به تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار اینترنت می دهیم و پهنای باند تا پایان دولت ۵ برابر می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۱:۱۴
کد خبر: ۴۸۳۵۸۳
به تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار اینترنت می دهیم و پهنای باند تا پایان دولت ۵ برابر می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که دولت در مجموع 340 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز خواهد داشت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود واعظی  در آئین افتتاح طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز که از طریق وئدیو کنفرانس انجام شد، با تاکید بر اینکه به 13 شهر استان نسل سوم تلفن همراه و به 12 شهر نسل چهارم تلفن همراه ارائه می شود، گفت: الکترونیکی کردن 250 دهیاری توسط پست البرز انجام پذیرفته است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های مخابراتی و اینترتی استان البرز باید بیش از این آماده باشد، گفت: با توجه به اینکه استان البرز از نظر مخابراتی معین‌ استان تهران نیز محسوب می شود، در سه سال گذشته پهنای باند آن 8.8برابر شده است.

واعظی با اعلام اینکه شبکه انتقال استان 2.5 برابر و مشترکین ‌اینترنت 4.5 برابر افزایش یافته است، افزود:144 روستا اینترنت دارد و همه روستاها دارای ارتباط تلفنی شده اند.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه رتبه استان از 14 به 7 رسیده است، تصریح کرد: به تمام روستاهای بالای 15 خانوار اینترنت می دهیم و از طرفی پهنای باند تا پایان دولت 5 برابر می شود.

نظر شما