طرح آموزشی نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی درالبرز به اجرا درآمده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۵:۲۳
کد خبر: ۴۸۶۶۸۵
طرح آموزشی نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی درالبرز به اجرا درآمده است
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با مهم خواندن مقوله نمازدر فعالیت های فرهنگی گفت: طرح آموزشی نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی به اجرا در آمده است.

حسین رجبی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: این طرح به صورت همزمان در شهرهای کرج ، فردیس ، ماهدشت ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، محمد شهر و اشتهارد در فرهنگ سراها و کانون های امداد با بهره گیری از اساتید مجرب به اجرا درآمده است .

وی ادامه داد: تبیین جایگاه نماز در سلامت روح و ایمن سازی جامعه در مقابل آسیب ها و تهاجم فرهنگی و عقیدتی و لزوم توجه والدین به آموزش نماز در بین فرزندان از جمله محورهای مهم مطرح شده در این کارگاه های آموزشی است.

رجبی گفت: اکنون پنج هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی و آموزشی این اداره کل در البرز بهره مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در چهار بخش کانون های امداد، کانون های سایر دستگاه ها، کانون جوانان پیرو ولایت و برگزاری اردوهای بلند مدت و کوتاه مدت برنامه های ویژه ای را طراحی و اجرا کرده ایم.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به رؤوس برنامه های این نهاد در ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی کمیته امداددر راستای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان این نهاد در حوزه های پرورشی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری با هدف پرورش استعدادهای درخشان ، تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه راه اندازی شده است .

وی افزود: خدمات این نهاد به دانشجویان نیز شامل پرداخت کمک هزینه تحصیلی به همه دانشجویان دولتی و غیر دولتی تحت حمایت ، پرداخت شهریه به دانشجویان رشته های مصوب ، مساعدت در تهیه لوازم کمک آموزشی ، حمایت از استعداد های درخشان ، فراهم کردن زمینه حضور دانشجویان و طلاب علوم دینی در اردوهای فرهنگی و تربیتی و راهیان نور ، طرح هجرت و دعوت از دانشجویان جهت شرکت در همایشهای علمی و فرهنگی ، شناسایی استعداد ها و خلاقیت ها و بهره گیری از توانایی های دانشجویان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز