مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد :

۳۰ کارگاه آموزشی با عنوان بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس ساوجبلاغ آغاز بکار کردند

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹:۴۵
کد خبر: ۴۸۷۸۱۲
۳۰ کارگاه آموزشی با عنوان بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس ساوجبلاغ آغاز بکار کردند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد که 30 کارگاه آموزشی با عنوان بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس این شهرستان آغاز شد.

عیسی بابالو روز سه شنبه به خبرگزاری برنا ،  گفت:این طرح آموزشی - مهارتی با مشارکت نیروی انتظامی و آموزش و پرورش با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیاء در مدارس برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی افزود: اعتیاد یکی از مشکلات بزرگ در جوامع امروزی است که از آن به عنوان یک آسیب یا معضل اجتماعی یاد می شود به همین دلیل در محور برنامه های آموزشی قرار دارد.

بابالو در ادامه به نقش مهم آموزش در پیشگیری از گرایش افراد به سوی این پدیده شوم پرداخت و یادآور شد: مدرسه و خانواده به عنوان 2 کانون مهم و تاثیر گذار در جامعه در زمینه آگاهی بخشی به دانش اموزان با هدف پیشگیری از آسیب های ناشی از اعتیاد مسئولیت سنگینی را در کنار سایر دستگاه های اجرایی فعال در این بخش بر عهده دارند.

وی بیان کرد: اجرای برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع اعتیاد و آسیب های اجتماعی آن در دستور کاری - اجرایی معاونت پرورشی آموزش و پرورش ساوجبلاغ قرار گرفت.

بابالو در بخش دیگری از سخنانش گفت: خاطر خیاط زاده از دانش آموزان مدرسه زکیه ساوجبلاغ توانست در مسابقات جهانی محاسبات ریاضی ( ucmas) مقام اول را کسب کند.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در دبی برگزار شد ، دانش آموزان 33 کشور جهان حضور داشتند که خاطره خیاط زاده که دانش آموز پایه چهارم ابتدایی ساوجبلاغ است با کسب مقام اول جهانی برای البرز و ایران اسلامی افتخار آفرینی کرد.

مدیر آموزش و پرورش ساوحبلاغ در ادامه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان البرز اشاره کردو گفت: در دین مبین اسلام نماز دارای جایگاه والایی است به گونه ای که انسان بواسطه نماز می تواند با معبود هستی ارتباط برقرار کند و به نیایش بپردازد.

بابالو بیان کرد: در مدارس ساوجبلاغ به مناسبت برگزاری اجلاس سراسری نماز دوره های آموزشی با عنوان نماز و کاهش آسیب های اجتماعی در حال اجرا است.

وی گفت: در این دوره ها دانش آموزان و والدین با نقش نماز در سلامت جسم و روان و همچنین نقش وضو و نماز در کسب آرامش درونی توسط کارشناسان آشنا می شوند.

وی بیان کرد: برای دانش آموزان در مدارس مسابقات روزنامه دیواری ، انشاء نویسی ، داستان کوتاه بر پایی نمایشگاه و پخش فیلم های کوتاه آموزشی با موضوع نماز اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز