مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:

امسال ۳۲هزار حامی در طرح های اکرام و محسنین به یاری ایتام شتافتند

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۲:۴۸
کد خبر: ۴۸۹۰۲۶
امسال ۳۲هزار حامی در طرح های اکرام و محسنین به یاری ایتام شتافتند
علی سالارکیا روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: دراین طرح ها که ویژه حمایت معنوی و مالی از ایتام است حامیان وجوه نقدی خود را به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز می کنند.

علی سالارکیا ادامه داد: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان ، به منظور تضمین آتیه ایتام ، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس انداز می شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تامین هزینه های اشتغال ، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد .

سالارکیا یادآور شد : همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود .

این مسئول گفت:نیکوکاران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول ، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک ، مواد غذایی ، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت ، ودیعه مسکن ، کمکهای درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی ، فرهنگی ، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند .

وی بیان کرد : مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد در شهرهای استان و یا تماس با شماره 02632820022 در این طرح ها ثبت نام کنند .

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت : مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 18 درصد رشد داشته است .

نظر شما