اجرایی شدن اقدامات ایمن سازی معابر در سطح منطقه ۱ کرج

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۹۰۴۳۶
اجرایی شدن اقدامات ایمن سازی معابر در سطح منطقه ۱ کرج
مدیر منطقه 1 کرج عنوان کرد: این منطقه با توجه به ضرورت ساماندهی شبکه معابر؛ روان سازی و ایمن سازی تردد در شهروندان اقدام به اجرای عملیات ایمن سازی در معابر کرده است.

علیرضا کیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، از اجرای عملیات ایمن سازی در سطح منطقه خبرداد و گفت: در این خصوص واحد ترافیک منطقه اقدام به بازسازی و بهسازی 12 فقره تابلو راهنمایی و رانندگی طی هفته گذشته کرده است.

 

کیان بیان کرد: واحد ترافیک منطقه اقدام به بازسازی 2 فقره گاردریل در بلوار شورا و جمع آوری 9 فقره از انواع تابلوهای فرسوده در سطح منطقه 1 کرج کرده است.

وی در ادامه نیز افزود: در راستای استفاده بهتر و روان تر شهروندان گرامی با همکاری شهرداری مرکز 4 مورد از گذرگاه ها و پیاده روهای سطح منطقه ترمیم و بهسازی گردیده و دو فقره از گاردریل های بلوار شورا نیز به دلیل فرسودگی مورد بازسازی قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح بهسازی ترافیک برای ارتقاء امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه درسطح منطقه1کرج، عنوان کرد: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران اقدام به ترمیم و بهسازی چهار مورد از گذرگاه ها و پیاده روهای سطح منطقه کرده است.

مدیر منطقه 1 کرج در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ گردد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز