۳۰ تا ۴۰ سانتی متر دیگر برف برای پیست دیزین لازم است

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۹:۴۹
کد خبر: ۴۹۵۹۴۲
۳۰ تا ۴۰ سانتی متر دیگر برف برای پیست دیزین لازم است
رئیس هیات اسکی آلپاین استان البرز از آغاز فعالیت رسمی پیست دیزین از روز پنجشنبه همین هفته خبر داد و گفت: برای رسیدن به نقطه ایده آل باید 30 تا 40 سانتی متر دیگر برف ببارد.

.کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  گفت: قرار بود هفته گذشته پیست دیزین افتتاح شود اما بارش های چند روز گذشته توانست شرایط خوبی برای آغاز فعالیت این پیست ایجاد کند، اما برای رسیدن به شرایط ایده آل 30 الی 40 سانتی متر دیگر باید برف ببارد.

 

وی اضافه کرد: بارش هایی که طی امروز و فردا در سطح استان صورت خواهد گرفت شرایط را برای بازگشایی این پیست به وضعیت مطلوب خواهند رساند.

کلهر گفت:با بازگشایی پیست دیزین در روزهای جمعه بین دو تا سه هزار نفر اسکی باز می توانند از این پیست استفاده کنند.

وی ادامه داد: در روزهای وسط هفته نیز با توجه به بازگشایی جاده شمشک به دیزین استقبال از پیست دیزین نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده است.

رئیس کمیته استعداد یابی فدراسیون اسکی به برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی جانبازان در پیست دیزین اشاره و اظهار داشت: مسابقات snow board روزهای 15 و 16 دی ماه جاری با حضور نماینده فدراسیون ورزش های زمستانی و با حضور بیش از 60 ورزشکار از کشورهای ایران، چین،ارمنستان، بوسنی و هرزگوین،کره جنوبی و ژاپن برگزار خواهد شد.

کلهر گفت: همچنین مسابقات آلپاین در رشته های مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک روزهای 27 و 28 دی ماه در این پیست برگزار می شود.

وی ادامه داد: در کنار این مسابقات ، مسابقات بین المللی پالما نیز زیر نظر فدراسیون جهانی با شرکت 25 نفر از ورزشکاران در رشته های مارپیچ بزرگ و کوچک برگزار خواهد شد.

دیزین در شمال کوههای تهران ( منطقه گاجره ) و به فاصله 123 کیلومتر از مسیر جاده چالوس و 71 کیلومتر از مسیر شمشک واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز