برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی تغذیه سالم در مدارس ناحیه سه کرج

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۱۳۲
برگزاری  نمایشگاه و کارگاه آموزشی تغذیه سالم در مدارس ناحیه سه کرج
کارگاه آموزشی و نمایشگاه تغذیه سالم به مناسبت هفته بسیج تغذیه سالم در مدارس البرز و به صورت نمادین روز چهارشنبه در دبستان پسرانه ابتدایی شهید حجازی ها آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس اداره بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز هدف از اجرای این کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها را ارتقا آگاهی دانش آموزان و اولیاء نسبت به غذای سالم ، بیان نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری ها، ارتقاء ضریب سلامتی افراد و افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به مواد غذایی و خوراکی مفید و مضر عنوان کرد.

 

طارمی به پنج فاکتور تهدید کننده سلامت انسان که زمینه‌ساز بیماری‌های غیرواگیر می شود اشاره و اظهار کرد: این پنج مورد شامل مصرف قند ، نمک ، شکر و چربی بالا و مصرف کم میوه و سبزی می شود.

وی افزود : همزمان با هفته بسیج ملی تغذیه و لزوم ارتقاء سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی در همه مدارس البرز دانش آموزان با استفاده از روش های مختلف آموزشی با نقش مهم تغذیه در سلامت انسان آشنا می شوند.

وی گفت: در این هفته از سوی مراقبین سلامت برای اولیاء دانش آموزان نشست های آموزشی در زمینه تغذیه سالم و خانگی در خانواده ، علل چاقی، اضافه وزن، قند و فشار خون برگزار می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز