اجرای طرح ساختار نوین در تامین اجتماعی فردیس آغاز شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳:۵۱
کد خبر: ۵۰۵۷۲۰
اجرای طرح ساختار نوین در تامین اجتماعی فردیس آغاز شد
رئیس اداره تامین اجتماعی فردیس گفت: اجرای طرح ساختار نوین با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر سازمان تامین اجتماعی به افراد زیر پوشش در این شهرستان آغاز شد.

اسماعیل پورمند روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  با یادآوری اینکه این طرح برای اولین بار در کشور در شهرستان فردیس استان البرز به عنوان الگو(پایلوت) اجرا شده است، افزود: در اجرای این طرح سه واحد شامل نام نویسی، امور بیمه شدگان، مستمری بگیران در یک واحد ادغام شدند.

 

وی یادآور شد: اکنون تمام همکاران ما در این سه واحد که تبدیل به یک واحد شده است ضمن پاسخگویی به ارباب رجوع، انواع خدمات را به مراجعه کنندگان ارایه می کنند.

وی، کاهش شمار مراجعه کنندگان، انجام سریع کارها، جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع را از جمله مزایای این طرح برشمرد، گفت: با توجه به حجم بالای مراجعات و تنوع خدمات، اجرای طرح ساختار نوین ارایه خدمات به بیمه شدگان و افراد تحت پوشش را آسانتر و سریعتر می کند.

به گفته پورمند، با ادامه این روند و آموزش کارکنان تامین اجتماعی، روش های خدمات رسانی به موقع در این سازمان تقویت شده و زمینه رضایتمندی مراجعه کنندگان را در پی خواهد داشت.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی این شعبه را 58 هزار و 626 نفر اعلام کرد و افزود:از این تعداد 34 هزار و 35 نفر بیمه اجباری و سه هزار و 405 نفر حرف مشاغل آزاد ،پنج هزار و 958 نفر اختیاری،دوهزار و 704 نفر رانندگان،663 نفر قالیبافان و 10 هزار و 77 نفر کارگران ساختمانی هستند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز