رئیس کل دادگستری البرز گفت:

انقلاب اسلامی مهمترین جنبش ضد استکباری و آزادی بخش جهان بود

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۹:۵۷
کد خبر: ۵۱۳۸۱۳
انقلاب اسلامی مهمترین جنبش ضد استکباری و آزادی بخش جهان بود
دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و سرآغاز دهه فجر، با فرآیندهای اجتماعی و مبارزاتی برق آسای پس از آن است؛ جریان‌های این دهه با تأیید حق تعالی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتهی گشت

به گزارش خبرگزاری برنا  ، احمد فاضلیان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و سرآغاز دهه فجر، با فرآیندهای اجتماعی و مبارزاتی برق آسای پس از آن است؛ جریان‌های این دهه با تأیید حق تعالی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتهی گشت.

وی اضافه کرد: انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.

فاضلیان گفت: آنچه در این ایام بیشتر از هر چیز جلوه گر است یاد و خاطره امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ضرروت تداوم راهشان با حفظ وحدت، کار و تلاش، خلاقیت و سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی ضمن تبریک در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری و ملت خداجوی ایران اسلامی بیان داشت: امیدواریم که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش همه مسئولین دلسوز نظام، هر روز شاهد پیشرفت و تعالی بیشتر ایران اسلامی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز