رئیس حزب اعتدال و توسعه استان البرز :

در طرح تحول سلامت مردم از پرداخت پول های هنگفت رها شدند

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۱۵۹۱۸
در طرح تحول سلامت مردم از پرداخت پول های هنگفت رها شدند
رئیس حزب اعتدال و توسعه استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه شرایط باید به گونه ای باشد که بیماران به غیر از رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند، گفت: طرح تحول سلامت رنج هزینه های مالی درمان را از بین برد.

دکتر صلاح الدین دلشاد روز یکشنبه درگفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: طرح تحول سلامت یکی از طرح های پر افتخار برای ایران اسلامی است که دراین طرح مردم از پرداخت پول های هنگفت درمان رها شدند.

وی ادامه داد: امروز در نتیجه این طرح با پرداخت 7درصد هزینه ها برای بیماران شهری و سه درصد برای بیماران روستایی دیگر مردم رنج هزینه های درمان را ندارند .

دلشاد گفت: دراین طرح علاوه بر درمان ،تجهیزات و داروهای مورد نیاز بیمار به عهده مراکز درمان گذ اشته و مشکلاتی که برای بیماران قبل از پیاده شدن طرح برای تهیه دارو بود از بین رفت .

وی اضافه کرد: طرح سبب این اسایش برای مردم شده اگرچه نقص ه عدم هماهنگی بیمه ها را درآن شاهد هستیم که در صورت تامین بودجه لازم برای سازمان هی بیمه گر قابل رفع است.

دلشاد خاطرنشان کرد: حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ، حفاظت مالی از بیماران صعب‌ العلاج، خاص ازدیگر نتایج مثمرثمر این طرح به شمارمی رود .

استان البرز نیز برغم دارا بودن 3 میلیون نفر جمعیت از دوره های قبل با کمبودهای زیرساختی در بخش بهداشت و درمان مواجه بوده و دارای 17 بیمارستان دولتی و خصوصی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز