معاون شهرسازی و معماری منطقه۷ کرج تودیع و معارفه شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۶:۱۱
کد خبر: ۵۱۸۹۷۴
معاون شهرسازی و معماری منطقه۷ کرج تودیع و معارفه شد
طی جلسه‌ای که در منطقه 7 شهرداری کرج برگزار شد، معاون شهرسازی و معماری منطقه تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، طی جلسه‌ای که با حضور سیدرضا فیض مدیر منطقه، مردانی مدیر توسعه شهری و شهرسازی و هما ترکاشوند رئیس اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی و معماری شهرداری کرج، برگزارشد علیرضا کریم زاده از سمت معاون شهرسازی و معماری تودیع و علی کریم پور در این سمت معارفه شد.

فیض در خصوص تودیع و معارفه مسئولان در منطقه اظهار داشت: جابجایی در دستگاهها و سازمانها به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و فراهم آوردن بسترهای توسعه و آبادانی کمک می کند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کریم زاده در منطقه طی دوران تصدی گری، شیوه و عملکرد وی درخصوص خدمت رسانی به شهروندان منطقه را مثبت ارزیابی کرد.

مدیر منطقه 7 کرج با اشاره به اینکه نگاه به تصدی مسئولیت ها  در فرهنگ اسلامی و انقلابی به عنوان وسیله ای برای تامین رضای الهی وخدمت به خلق  خداست، گفت: این نگاه همانند نگاه به فرهنگ ایثار و شهادت باعث می شود تحت هیچ  شرایطی خستگی دردل خدمتگذاران راه نیابد.

در ادامه مردانی مدیر توسعه شهری شهرسازی در این جلسه با اشاره به وظیفه معاونین شهرسازی در خصوص جذب درآمد یادآور شد: معاونین در قالب ضوابط گسترده، حسن خلق و به دلیل گستره اراضی، مالکین را به اخذ صدور پروانه و افزایش درآمد شهرداری هدایت نمایند.

در پایان این مراسم مدیر منطقه با اهداء لوح تقدیر از زحمات علی کریم زاده  تقدیر و به علیرضا کریم پور خیرمقدم گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز