حقیقی: دولت حرکتی مستمر و گام به گام دارد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۲۴۹۲۴
حقیقی: دولت حرکتی مستمر و گام به گام دارد
باید نسبت به هر رویدادی هوشمندی به خرج بدهیم و ضمن شناخت ادبیات قدرت و توازن و تعادل قوا ، به دنبال ایجاد یک خواست همگانی و مطالبه جویی فراگیر حرکت کنیم.

فتح الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به خبرگزاری برنا گفت:  باید نسبت به هر رویدادی هوشمندی به خرج بدهیم و ضمن شناخت ادبیات قدرت و توازن و تعادل قوا ، به دنبال ایجاد یک خواست همگانی و مطالبه جویی فراگیر حرکت کنیم.

وی افزود: مهم ترین عامل در عرصه سیاست و عبور از سطحی به سطح دیگر تلاش و البته صبر است وقتی بذری کاشته می شود برای تبدیل شدن به نهال و درخت فرآیند زمانی را باید در نظر بگیریم به یکباره همه چیز رخ نمی دهد به عبارتی به علل الاسباب احتیاج است

حقیقی ادامه داد: زبان مفاهمه یعنی زبان تعامل و گفتگوی برد -برد با هر موافق و مخالفی. تقابل و جنگ یعنی پایان خرد ورزی و کسی هم دوست ندارد خردورز و عقلانی نباشد! باید بپذیریم که هیچ کس در حالت عادی دوست ندارد عقب نشینی کند اما وقتی مجبور  شود از تاکتیک عقب نشینی برای تجهیز و بازسازی دوباره استفاده می کند و بسیار هم عقلایی است

وی در پایان گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید بر اساس منویات مشروحه نظام اسلامی حرکتی پیوسته و گام به گام را دارد و مردم هم باید بدانند که این بذر اعتدال و اصلاح در حال رشد و نمو است و این واقعیت باید به واقعیت های دیگر از جنس قوانین مصرح نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز