دبیر انجمن اسلامی معلمان البرز:

باید کشور را از مسیر درست دموکراسی پیگیری کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۰۳۹
باید کشور را از مسیر درست دموکراسی پیگیری کنیم
دبیر انجمن اسلامی معلمان استان البرز گفت: انتخابات نماد حضور مردم برای تعیین سرنوشت است که مهمترین رکن دمکراسی هم به شمار می رود.

.محمد آدینه وند روزسه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: باید کشور را از مسیر درست دموکراسی پیگیری کنیم و اگر کشور را نجات بدهیم، در حرکت به سمت توسعه از بسیاری از مشکلات و معضلات نجات می یابیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم هیچ راهی جز حضور در انتخابات نیست و با حضور در تعیین سرنوشت خود می توان در مسیر اعتلای کشور حرکت کرد.

آدینه وند گفت: ایران اسلامی سابقه دیرینه ای در تاریخ بشری دارد و مستحق رسیدن به جایگاه بالاتری است که در آن مردم به سطح رفاه اجتماعی قابل قبول برسند.

وی اضافه کرد:کشور دارای منابع عظیمی است که با حضور در انتخابات و انتخاب راه درست می توان از این ظرفیت ها بهره بهتری را برد.

آدینه وند خاطرنشان کرد: انتخابات فرصتی است تا درآن به صورت آزادانه زمینه را برای حضور کسانی که در توسعه کشور تاثیرگذارند، از طریق آراء مردم فراهم کرد و این مهم را در نظام جمهوری اسلامی قدردان بود.

وی ادامه داد: درشرایطی که دنیا و بسیاری از کشوری منطقه چشم به وضعیت ایران اسلامی دوخته اند باید با انتخاب اصلح زمینه بیداری هرچه بیشتر را در سایر کشورها فراهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز