۶۵ درصد بودجه فرهنگی نیازمندان البرز توسط نیکوکاران تامین شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۶۰۸۰
۶۵ درصد بودجه فرهنگی نیازمندان البرز توسط نیکوکاران تامین شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال بیش از 65 درصد از مجموع 21 میلیارد ریال بودجه فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد را نیکوکاران این تامین کردند .

علی سالارکیا روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: میزان مشارکت نیکوکاران و مدارس البرز در پاییزسال گذشته معادل 3 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عدد 6 میلیارد ریالی امسال 100 درصد رشد داشته است .

وی ادامه داد: امیدواریم در هفته احسان و نیکوکاری که از 14 اسفندماه آغاز می شود، دانش آموزان و مردم نیکوکار البرز همچون پاییز امسال و سال های گذشته این اداره کل را در رسیدگی مطلوب به نیازمندان یاری کنند .

وی یادآور شد: بیش از پنج هزار دانش آموز ، دانشجو زیرپوشش کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد ، بهره مند هستند .

سالارکیا گفت: نیکوکاران و خیرین همواره و در طول سال می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک ، مواد غذایی ، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت ، ودیعه مسکن ، کمکهای درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی ، فرهنگی ، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده دار شوند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفاتر این نهاد در شهرهای کرج ، فردیس ، کمالشهر ، مهرشهر ، اشتهارد ، نظرآباد ، ساوجبلاغ ، چهارباغ ، طالقان ، ماهدشت و محمدشهر در طرح های فقر زدایی این نهاد ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز