سارق داخل خودرو با اعتراف به ۴۸ فقره سرقت درکرج دستگیر شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۲۷۳۸۳
سارق داخل خودرو با اعتراف به ۴۸ فقره سرقت درکرج دستگیر شد
رئیس پلیس کرج گفت که یک سارق حرفه ای داخل خودرو با اعتراف به 48 فقره سرقت دراین شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه روز دوشنبه افزود: ماموران کلانتری 31 کوی کارمندان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بود مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: این فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل پلیس دستگیر و در بازرسی از وی یک دستگاه ضبط و پخش خودرو و تعدادی آچار کشف شد.

فیروزخواه اظهار داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از سارقان سابقه دار است که مدتی در امر سرقت تجهیزات داخل خودرو فعالیت می کند و تا کنون با سرقت 48 فقره تجهیزات داخل خودرو اموال سرقتی را به یک نفر مالخر فروخته است .

وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس ، مخفیگاه مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس کرج با بیان اینکه سارق با شکستن شیشه خودرو اقدام به سرقت محتویات داخل آن ها می کرد ،گفت: تاکنون 24 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد .

فیروزخواه در پایان از شهروندان خواست؛ خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان ، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز