فرمانده انتظامی شهرستان فردیس :

سارقان با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت در فردیس دستگیر شدند

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۲:۵۸
کد خبر: ۵۴۱۴۳۸
سارقان با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت در فردیس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان اعضای باند پنج نفره اماکن خصوصی دستگیر و به 36 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ ایوب احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی در خصوص وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان های کرج و فردیس پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات میدانی و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار در نهایت اعضای باند را شناسایی و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی موفق به دستگیری متهمان که پنج نفر بودند، شدند.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ها به 36 فقره سرقت اماکن خصوصی و همچنین سرقت 2 دستگاه کامیون خاور اعتراف کرده و اذعان داشتند که اموال سرقتی را به دو نفر مالخر فروخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه یک میلیارد و 45 میلیون ریال برآورد شده است ، افزود: با راهنمایی سارقان و اقدامات اطلاعاتی ماموران ، مالخران اموال سرقتی در دو عملیات جداگانه دستگیر و به همراه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

احمدی در خصوص شگرد متهمان گفت: سارقان از طریق نورگیر پشت بام و تخریب درب ورودی وارد اماکن خصوصی شده و اقدام به سرقت می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز