معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز :

سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی-هنری دانش آموزان در البرز آغاز شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۸:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۲۷۴
سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی-هنری دانش آموزان در البرز آغاز شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی-هنری دانش آموزان در این استان آغاز شد.

مسعود مهران نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز البرزی با هدف انتخاب دانش آموزان برتر برای حضور در مسابقات کشوری در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با یکدیگر در رشته های سرود،نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی' نقاله' تئاترصحنه، مشاعره ، نقد ادبی، تکنوازی ، هم نوازی ، تک خوانی ، ادبی و پژوهشی ، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای دستی و تجسمی، فیلم کوتاه، سرود و نقاشی همگانی به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزان تا 12 اردیبهشت ماه در البرز ادامه دارد خاطر نشان شد: 3 داور مسئولیت ارزیابی کمی و کیفی سطح مسابقات را در رشته های مختلف بر عهده دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز به اجرای مسابقات به صورت حضوری پرداخت و تصریح کرد: این دوره از مسابقات در کانون شهید فهمیده، امام علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) در حال برگزاری است.

مهران نیا یادآور شد: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزان به مدت 12 روز در رشته های مختلف از ساعت 8.30 تا 16 طبق جدول تنظیم شده بر اساس مقطع و جنسیت در مکان های تعیین شده در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: اجرای این مسابقات نقش موثری در شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان دارد.

البرز 440 هزار دانش آموز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز