فرمانده لشکر ۲۳ تکاور البرز:

هراس دشمنان از روحیه شهادت طلبی و نیروهای استشهادی ارتش و نیروهای مسلح است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲:۵۵
کد خبر: ۵۴۶۲۲۶
هراس دشمنان از روحیه شهادت طلبی و نیروهای استشهادی ارتش و نیروهای مسلح است
فرمانده لشکر 23 تکاور البرز گفت که دشمنان از تجهیزات ما هراس ندارند بلکه هراس آنان از روحیه شهادت طلبی و نیروهای استشهادی ارتش و نیروهای مسلح است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار سرتیپ دوم عباسعلی اسدی روز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرزندان این ملت در ارتش و حزب الله در کنار همه نیروهای بسیج، سپاه و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان را رصد کرده و در کوتاهترین زمان پاسخی کوبنده به آنان می دهند.

 

وی اضافه کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان می خواستند انقلاب نوپای ما را ساقط کنند اما یک مانع بزرگی به نام ارتش جمهوری اسلامی را پیش رو داشته اند و ارتش کمک شایان و انکار ناپذیری در پیروزی انقلاب داشته است.

 

اسدی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده اظهار داشت: امروز نیز در عرصه سازندگی در ساخت تانک، توپ های هوشمند ، هواپیما، هلی کوپتر،زیر دریایی ، ناوهای جنگی و موشک های بالستیک دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

وی ادامه داد: با این دستاوردهای عظیم امروز و با روحیه خود باوری که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در جوانان ما پرورش داده اند توانسته ایم از همه وابستگی ها خود را رهانیده و هیچ گونه وابستگی نداشته باشم.

در ادامه این مراسم، رژه روز ارتش با حضور یگان های نظامی، انتظامی، بسیج مردمی و خانواده شهدا برگزار و از 10 خانواده شهدای مدافع حرم و دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

نظر شما