استقرار بیشترین شعبه های اخذ رای ساوجبلاغ در مدارس و مساجد

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۷:۳۹
کد خبر: ۵۴۸۸۹۶
استقرار بیشترین شعبه های اخذ رای ساوجبلاغ در مدارس و مساجد
فرماندار و رئیس هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهیا بودن این شهرستان برای یک انتخابات با شکوه و پرشور در 29 اردیبهشت خبر داد و گفت : بیشترین شعبه های رای در مدارس و مساجد مستقر هستند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ابوالقاسم پالیزگر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: 160 شعبه در شهرها و روستاهای ساوجبلاغ آماده اخذ رای از مردم شریف ساوجبلاغ هستند.

 

وی افزود: این شعبات درمساجد،مدارس،حسینیه ها،ادارات،کتابخانه و فرهنگسراها، اماکن ورزشی ودرمانی مستقر خواهند شد.

 

پالیزگر گفت:دربخش مرکزی 37 شعبه مستقر خواهند شد که 20شعبه درمساجد، 9شعبه درمدارس، 2 شعبه درحسینیه ها، 1 شعبه در اداره و2 شعبه دراماکن درمانی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: دربخش چنداراز 20 شعبه درنظر گرفته شده نیز 13 شعبه درمساجد، 4 شعبه درمدارس و 2 شعبه در حسینیه ها مستقرند.

فرماندار در خصوص استقرا شعبات دربخش چهارباغ هم گفت:با تدابیر اندیشیده شده برای 25 شعبه مستقر دراین بخش، 3 شعبه درمساجد، 14 شعبه درمدارس و 1 شعبه هم درحسینیه استقرار خواهد یافت.

وی افزود: درحوزه شهری ساوجبلاغ 78 شعبه از کل 160 شعبه مستقر هستند که از این تعدا، 17 شعبه در مساجد ، 42 شعبه درمدارس، 6 شعبه درحسینیه ها، 2 شعبه در ادارات، 3 شعبه درکتابخانه وفرهنگسراها، 2 شعبه در اماکن ورزشی و 2 شعبه در اماکن درمانی شهر مستقر خواهند شد.

پالیزگر گفت:ازمجموع 16 شعبه شهری وروستایی، 53 شعبه درمساجد، 69 شعبه در مدارس، 11شعبه درحسینیه ها، 3 شعبه در ادارات، 3 شعبه در کتابخانه وفرهنگسراها، 2شعبه دراماکن ورزشی، 4شعبه دراماکن درمانی و 15 شعبه در سایر مناطق مسقر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز