مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج :

تحولات گسترده در فضای سبز منطقه ۱۲ شهرداری کرج

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵:۲۱
کد خبر: ۵۴۹۶۱۴
تحولات گسترده در فضای سبز منطقه ۱۲ شهرداری کرج
کارکرد تفریحی، تعدیل آلودگی هوا، ارتقاء سلامت جسمی و روحی شهروندان و زیباسازی محیط را از مهم ترین کارکردهای فضای سبز شهری است .

 

سعادت در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، به روند رو به رشد افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه طی هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا هشت هزار و 750 پیاز لاله و بیش از هشت هزار درختچه در منطقه کاشته شده است.

 

 این مسئول از فضای سبز به عنوان سرمایه مهم جامعه شهری و لازمه پویایی زندگی شهرنشینی یاد کرد و اظهار داشت: فضای سبز شهری بخشی از منظر شهری می باشد که علاوه بر تامین بهداشت محیط شهر، نقش بسیار مهمی در ایجاد سلامتی شهروندان دارد.

 

وی همچنین از حذف یک هزار و 700 مترمربع چمن در بلوار امیرکبیر و کاشت یک هزار و 700 مترمربع درختچه در این منطقه خبر داد و گفت: نصب دو هزار متر سیستم قطره ای نیز از دیگر اقدامت فضای سبز منطقه در این راستا می باشد.

 

سعادت با تاکید بر رعایت معیارها و استانداردهای توسعه عرصه‌های سبز، گفت: با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضای سبز وسیع از نیازهای ضروری شهری به شمار می‌آید که باید در برنامه‌ریزی‌های شهری مورد توجه مسؤولان ارشد قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز