معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت :

در دولت یازدهم ۷۱ درصد منابع مالی به روستاها اختصاص یافته است

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۱:۲۷
کد خبر: ۵۵۱۹۳۳
در دولت یازدهم ۷۱ درصد منابع مالی به روستاها اختصاص یافته است
ازسال 82 که دهیاری ها تاسیس شد، 10 هزار و 300میلیارد تومان پول برای روستاها واریز شده که از این مبلغ هفت هزار و 300 میلیارد تومان آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،جندقیان گفت: در گذشته دیدگاهی مبتنی بر توسعه نبوده یا کم بوده و امروز دانشمندان معتقدند که برای توسعه باید به نهادهایی نظیر نهاد دهیاری ها متکی بود و یا رویکردها را تغییر داد، بنابراین باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

جندقیان گفت: توان اقتصادی ما به کارآفرینان بستگی دارد چراکه زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم می کند، همه باید دقت نظر و آینده پژوهی همراه با آموزش داشته باشند.

وی ادامه داد: این دولت توجه به عرصه های روستایی را به صورت ویژه پیگیری کرده و رئیس جمهوری معتقد است محور توسعه از روستاها می گذرد.

وی تاکید کرد: ما از مبانی نظری هیچ مشکلی نداریم، مشکل در احترام به قانون اجرا است که هرچه بیشتر باید دراین بخش توجه داشت.

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری می توان گفت توسعه یعنی تعالی شان انسان و در دولت یازدهم به روستاها شان و منزلتی داده شده است.

وی افزود: تفاهم نامه ها با بانک های مختلف برای ارتقای دهیاری ها از اقدامات موثر است که به 19 استان که حساب آنها در پست بانک است، تاکنون 20میلیارد تومان وام داده شده است.

جندقیان خاطرنشان کرد: از دولت خواستیم که پیشنهادی ارائه کند تا برای بیمه و ثبات شغلی دهیاران اقدامات موثر دیگری را نیز داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز