رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در البرز گفت:

هدف مردم عزیز ایران در انتخابات ۹۶، ارتقاء صلح، اخلاق و حفظ اسلام ناب است

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۳۴۲۲
هدف مردم عزیز ایران در انتخابات ۹۶، ارتقاء صلح، اخلاق و حفظ اسلام ناب است
ملت ایران در سال 92 برای رسیدن به اهداف خود به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند و به همین دلیل در انتخابات 96 نیز این راه را ادامه می دهند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن صالحی شامگاه چهارشنبه در ستاد انتخاباتی فرهنگیان البرزی حامی حسن روحانی در کرج، افزود: ملت ایران در این انتخابات به دنبال ایجاد شرایط مناسب و تکرار تداوم راه قرارداد 92 خود در چهار گوشه ایران اسلامی اند.

 

وی بیان کرد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی قدرت تمیز بسیاری از بداخلاقی ها، وعده های پوچ و شعاری که ضمانت قانونی و اجرایی در کشور ندارد را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران در انتخابات 96 بار دیگر با انتخاب آگاهانه نشان می دهند که به بیراهه نمی روند، خاطر نشان کرد: همین مردم با وحدت و امید به انتخاب 92 خود پایبند هستند و در این مسیر که بهاری را برای کشور به ارمغان می آورد، باقی می مانند.

صالحی گفت: مردم آنقدر توانایی دارند که فرق باران بهشتی را تمیز بدهند، لذا می دانند که برای آباد کردن زمین سوخته ای که در سال 92 دولت تدبیر و امید به میراث برد فقط با تدوام راه امید امکان پذیر است نه وعده های شعاری.

وی در ادامه به کارنامه موفق دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اشاره و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به رغم همه موانع و با کمترین درآمد کشور را اداره کرد.

صالحی تاکید کرد: مردم ایران همه فشارها و سختی هایی را که دولت تدبیر و امید تحمل کرده درک می کنند به همین دلیل در انتخابات 96 بار دیگر به عهدی که در قرارداد 92 با امید بسته اند پایبند می مانند تا در انتخابات 96 به پیروزی برسند.

در این نشست فرهنگیان البرزی اعلام کردند تمام قد در صحنه انتخابات 96 حضور دارند تا بار دیگر همگام با سایر اقشار ، حماسه ای ماندگار در ایران اسلامی خلق شود تا دولت امید تداوم یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز