از جانبازان شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۳:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۲۵۸
از جانبازان شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد
به مناسبت هفته جانباز، آیین تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس روز شنبه در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، دراین مراسم فرماندارساوجبلاغ باتبریک اعیاد شعبانیه حطاب به حاضران گفت:شما جانبازان به عنوان سربازان ولایت ،بزرگترین رشادت وایثارگری ها را برای عظمت اسلام وایران برجای گذاشتید.

 

وی افزود:هرقدر مسئولان درقالب های قانونی برای جانبازان همکاری کنند درمقابل رشادت های شما ناچیز وبی مقدار است.

 

پالیزگیر گفت: برخی مسئولان با گذشت زمان ایثارگری جانبازان را به دست فراموشی سپرده اند و این سبب گله مندی بسیاری از خانواده ها شده است وخودم این را در بسیاری از بازدیدها شاهد هستم و درمقابل این گونه برخوردها شرمنده می شوم.

فرماندار ساوجبلاغ با گلایه ازعملکرد برخی مسئولان اشاره کرد:برخی از مسئولان راهکارهای قانونی خدمت به جانبازان را در زیر میزشان پنهان نکنند واز خدمت به جانبازان وایثارگران دریغ نورزند چون هر چیزی که مسئولان دارند از برکت وجود جانبازان است.

وی به راهکارهای قانونی در برنامه ششم برای خدمت بیشتر به جانبازان وخانواده هایشان نیز اشاره کرد واظهار امیدواری کرد با اجرای این برنامه ها جهش وحرکت بزرگی در خدمت رسانی به جانبازان اتفاق افتد.

درپایان از تعدادی جانبازان تجلیل شد و دو لوح تقدیر هم به فرماندار وشهردار هشتگرد بخاطر اهتمام به امور جانبازان وخانواده معظم شهدا از طرف مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان البرز اهدا شد

نظر شما