معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز :

سمن ها از تمام ظرفیت های خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۷۸۴
سمن ها از تمام ظرفیت های خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند
سمن ها در قالب تشکیلاتی همه توان و ظرفیت خود را برابر فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای حضور حداکثری جوانان در انتخابات به کار بندند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، قدرت الله شمیرانی روز یکشنبه با اشاره به در پیش بودن و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت:هیچکدام از سازمان های مردم نهاد جوانان در قالب تشکیلات و چارچوب حقوقی، حق فعالیت یا علیه هیچکدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یا شوراها را ندارند.

 

وی اضافه کرد:منع قانونی سازمان های مردم نهاد به عنوان جایگاه حقوقی می باشد، ولی حضور شخصی افراد عضو در سمن ها به عنوان یک شخصیت حقیقی در ستادهای انتخاباتی با رعایت قوانین و مقررات هیچگونه منعی ندارد.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته جوان در استان اشاره و تصریح کرد:بیش از 300 برنامه توسط دستگاه ها و دانشگاههای استان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به مناسبت هفته جوان در استان برگزار می شود.

شمیرانی افزود: از این تعداد برنامه بیش از113 مورد توسط هیات های ورزشی، سازمانهای مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها اجرا می شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری جشنواره نشاط امید در استان و شهرستان ها، برگزاری جشنواره های حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر، برگزاری طرح پاکداشت طبیعت در استان بعد از انتخابات از جمله برنامه های هفته جوان در استان البرز است.

شمیرانی ادامه داد: تخفیف 50 درصدی ثبت نام جوانان در باشگاه های خصوصی ،رایگان نمودن اماکن ورزشی در روز جوان، راه اندازی خانه جوانان، اتاق فکر جوانان و فعالیت شبکه های اجتماعی محیط زیست، فضای مجازی کارآفرینی و اشتغال، هنرمندان، ازدواج و تعالی خانواده و طلایه داران و برگزاری مسابقات در رشته های مختلف از دیگر برنامه های هفته جوان در البرز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز