دبیر کل انجمن اسلامی معلمان:

ما معلمان از دکتر روحانی به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری تمام قد حمایت می کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۹۴۲۲
ما معلمان از دکتر روحانی به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری تمام قد حمایت می کنیم
با توجه به اینکه دولت دکتر روحانی کارنامه موفقی در طول 4 سال گذشته داشته است ما معلمان از دکتر روحانی به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری تمام قد حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، داود محمدی شامگاه دوشنبه در اجتماع فرهنگیان البرزی حامی دولت تدبیر و امید در کرج افزود:امروز اطلاع رسانی به مردم در مورد اینکه دکتر روحانی بهترین نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور است، مهمترین درس کلاس معلمان برای مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه معلمان در جامعه جایگاه رفیع و قابل اعتمادی دارند، اضافه کرد : همه می دانند که یک معلم ایرانی هیچگاه بدون تفکر و تحقیق گام بر نمی دارد و سخن نمی گوید لذا در این دوره از انتخابات که به پیچ حساسی از انتخابات رسیده ایم باید به روشنگری بپردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آگاهی بخشی در مورد اصلح بودن دکتر روحانی با توجه به خدمات و اقدامات ارزنده دولت در حوزه داخلی و خارجی را مهمترین رسالت فرهنگیان در هر شهر و روستای کشور دانست.

دبیر کل انجمن اسلامی معلمان کشور ادامه داد: دکتر روحانی در 4 سال گذشته با عقلانیت و اعتدال کشور را با بهره گیری از رهنمود های رهبر معظم انقلاب به خوبی اداره کرد.

محمدی گفت: از نگاه معلمان این دولت با صداقت و مردمی باید راهش تداوم یابد تا کارهایی را که به عنوان شاخص و مطالبات مردمی در حوزه داخلی و خارجی برای رشد کشور آماده سازی کرده به نتیجه برساند.

وی تصریح کرد: برای ادامه یافتن آرامش سیاسی و اجتماعی در کشور، رونق اقتصادی ، رفع بیکاری ، تورم و .... باید با هر رای زمینه تداوم دولت امید را در جامعه فراهم کنیم و برای رسیدن به این هدف مهم تا 29 اردبهشت ماه که روز سرنوشت سازی است از اطلاع رسانی به مردم با تمام ظرفیت اقدام کنیم.

رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی در 4 سال کاری خود، کشور را از نگرانی دور کرد ، یاد آور شد: کشور با بحران هایی روبرو است که رفع آن با تداوم دولت دکتر روحانی که نگاه تعاملی و برون مرزی با سایر کشور ها دارد میسر است.

محمدی اضافه کرد: ما معلمان باید مردم را نسبت به دروغ ، تخریب ها و عوام فریبی که در این دوره از انتخابات سایر کاندیداها نسبت به دولت دکتر روحانی با هدف ضربه زدن به مقبولیت ، بی ارزش شمردن دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی ، امور سیاسی و برجام و ریزش رای در پیش گرفته اند، آگاه کنیم.

وی گفت: راه دولت دکتر روحانی باید ادامه یابد تا هر ایرانی آرامش و آسایش داشته باشد.

محمدی در ادامه به مسئولیت معلمان در انتخابات شوراهای اسلامی پرداخت و افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری توسط اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب می شود ضرورت دارد ما معلمان در این حوزه نیز ورود کنیم و با اطلاع رسانی زمینه ساز رای آگاهانه باشیم.

نظر شما