برگزاری جشن پیروزی دکتر روحانی در ساوجبلاغ

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۱۷۹
برگزاری جشن پیروزی دکتر روحانی در ساوجبلاغ
صدها نفر از هواداران حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به دنبال انتخاب مجدد وی، شامگاه یکشنبه با اجتماع در سالن ورزشی جوینی هشتگرد به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به عنوان سخنران این مراسم، گفت: حماسه حضور پرشور و با نشاط مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت 96 برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزود و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.

ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد: شور و شعور امت اسلامی موجب شد تا رحمت الهی با انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری منتخب دوازدهم نصیب ایران اسلامی شود.

وی تصریح کرد: دنیا در روز انتخابات امسال به حماسه کم نظیر ایران اسلامی لبخند زد و این خیزش و همبستگی ملت در 29 اردیبهشت موجب وحشت دشمنان نظام اسلامی در خارج از کشور و حیرت بدخواهان نظام شد.

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: استکبار جهانی با تفرقه افکنی و ایران هراسی در بین ملل جهان قصد تخریب نظام جمهوری اسلامی را دارد، اما با حضور در صحنه امت اسلامی ایران تمام معادلات دشمن نقش بر آب شد.

پالیز گیر مردم شهرستان ساوجبلاغ را مردمانی ولایتمدار، شهید پرورو همیشه در صحنه بیان کردکه گوش به فرمان رهبری با مشارکت حداکثری خود در انتخابات خوش درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 57 درصد کل آراء دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری را کسب و بعنوان رییس جمهوری دوازدهم انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز