مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج :

۳۶۰ متر از معابر منطقه ۱ شهرداری کرج آسفالت شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۶:۲۹
کد خبر: ۵۶۸۹۳۷
۳۶۰ متر از معابر منطقه ۱ شهرداری کرج آسفالت شد
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری به متراژی نزدیک به 360 متر مربع در سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت: این عملیات در پی درخواست های شهروندان مبنی بر وجود مشکلاتی در حوزه آسفالت معابر انجام گرفت.

علیرضا کیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، بیان داشت: برای این منظور نزدیک به 45 تن آسفالت استفاده شده است.

کیان، مسیرها و معابری که تحت عملیات آسفالت و لکه گیری قرار گرفته اند را نیز عنوان کرد و افزود: بلوار استقلال، تالار عظیمیه، بوستان 3، میدان مهران، خیابان تختی از جمله این معابر بوده اند. همچنین نشانی ها و مراکزی که از طریق سامانه 137 به منطقه اعلام شده بود مورد ترمیم قرار گرفت.

وی، با اشاره به اینکه نهضت آسفالت های شبانه و روزانه با هدف سرعت و کیفیت بخشی به خدمت رسانی پیوسته در حال انجام است، اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته در این زمینه با هدف جلوگیری از اخلال در ترافیک و عبور و مرور شهری و تامین رفاه شهروندان برای تردد در سطح شهر می باشد.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از اجرای این مراحل به صورت مستمر انجام می گیرد، اذعان داشت: شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه و حوزه عمران و ترافیک، درخواست های خود را برای روکش آسفالت معابر به متصدیان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز و با بررسی نرم افزاری توسط سیستم در خصوص نوع خرابی ها، نوع مرمت و اصلاح، اقدامات لازم برای نقاط اعلامی انجام می گیرد.

نظر شما