رئیس هیات وزنه برداری البرز :

رشته وزنه برداری نیازمند سالن های مجهز در سطح شهرستان های البرز

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۶۹۵۳۹
رشته وزنه برداری نیازمند سالن های مجهز در سطح شهرستان های البرز

 

منوچهر رضاخانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ،  افزود: هم اکنون تنها یک سالن وزنه برداری در کرج وجود دارد این در حالی است که تمامی شهرستان های استان نیازمند سالن وزنه برداری مجهز هستند.

وی اضافه کرد: وزنه برداری استان البرز توانسته قهرمانان زیادی در سطح ملی و بین المللی پرورش دهد ، سه نفر از قهرمانان آسیا و جهان و نیز نائب قهرمان المپیک پیشکسوتان البرزی هستند.

رضا خانی گفت: با این وجود ورزش وزنه برداری در استان از نبود سالن های مجهز برای تمرین و انجام مسابقات رنج می برد و به همین منظور هیات وزنه برداری البرز آمادگی همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی و ادارات با هدف راه اندازی این سالن های مجهز را دارد.

رئیس هیات وزنه برداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به طرح آغاز استعداد یابی ویژه سنین نونهالان و نوجوانان از اول تیرماه در هیات وزنه برداری استان اشاره و بیان داشت: این طرح زیر نیز متخصصان امور ساختار جهانی و مربیان تراز اول کشور در دوره های سه ماهه انجام می شود.

وی ادامه داد: این دوره استعداد یابی دانش آموزان با 20 نفر شروع به کار خواهد کرد اما عموم دانش آموزان علاقمند به رشته ورزشی وزنه برداری می توانند در آن ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز