رضا فیض مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج :

اقدامات زیرساختی معابر در منطقه ۷ کرج افزایش یافت

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۷:۳۹
کد خبر: ۵۷۸۱۷۷
اقدامات زیرساختی معابر در منطقه ۷ کرج افزایش یافت
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت و اهمیت بهسازی در خیابانها و معابر سطح شهر عنوان کرد: این امر در راستای افزایش زیبایی شهری و ارتقاء سیمای بصری صورت می گیرد.

سید رضا فیض در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، اظهارداشت: ضرورت و اهمیت بهسازی خیابانها و معابر  منطقه در راستای افزایش رضایت شهروندان و ارتقاء سیمای بصری صورت می گیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر، شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر این منطقه هستند و با توجه به هدف شهرداری کرج در راستای تحقق نهضت آسفالت، کوچه ها و خیابانهای این منطقه یکی پس از دیگری مشمول اجرای طرح زیرسازی و پخش آسفالت می شوند.

 

این مسئول اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و زیرسازی این معبر به مساحت بیش از هفت هزارمتر مربع و با صرف یک هزار و 340 تن آسفالت و صرف هزینه ای معادل 250 میلیون تومان در طول یک هفته گذشته توسط اداره عمران منطقه به اتمام رسید.

فیض خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار  این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده در طول سال جاری محقق خواهد شد.   

وی با اشاره به اینکه چهره شهر با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می کند، ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت دیگر معابر اصلی و فرعی منطقه  7 شهرداری کرج نیز بر اساس اولویت در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس جدولبندی های مشخص اجرایی می شود.

این مسئول، ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز