اعلام نتایج مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۱۵۳
اعلام نتایج مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور

 

به گزارش خبرگزاری برنا ،مسابقات قایقرانی اسلالوم کشور از روز یکشنبه هفته جاری به مدت 2 روز در رودخانه کرج برگزار شد.

 

مسابقات قایقرانی اسلالوم کشور با شرکت 40 ورزشکار در 2 بخش آقایان و بانوان در 2 ماده کایاک و کانوی در رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد.

 

در این مسابقات، تیم هایی از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، قزوین، کرمان، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان حضور داشتند.

در بخش انفرادی بانوان درکانوی جوانان فائزه روناسی ازاصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه و حسنا اله قلی از مازنداران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک جوانان ، فائزه روناسی از اصفهان ، دنیا محمدی از کرمانشاه و محدثه حسن پور از قزوین مدال های طلا،نقره و برنز این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در کانوی بزرگسالان بانوان نیز پگاه رضوان از استان خوزستان اول، جمیله طهماسبی و کوثر هاشمی از استان مازندران دوم و سوم شدند.

همچنین در کایاک بزرگسالان بانوان نیز رکسانا رازقیان از اصفهان اول،شقایق سید یوسفی از تهران دوم و الهام طهماسبی از مازندران سوم شد.

در بخش تیمی نیز در بخش بانوان استان اصفهان با سه مدال طلا ، خوزستان با یک طلا و کرمانشاه با دو مدال نقره به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور را به دست آوردند.

در بخش آقایان در کانوی جوانان محمد مهدی کنارنگ از چهارمحال بختیاری، امیر رضا نژاد از تهران و علیرضا آدم پور از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک جوانان نیز دانیال خسروی از مازندران اول، محمد مهدی کناررنگ از چهارمحال و بختیاری دوم و علی محمود پور از آذربایجان شرقی را به دست آوردند.

همچنین در کانوی بزرگسالان در بخش آقایان مهدی نظری از استان گیلان، احمد حویدر از خوزستان و مهران رضایی منش از کرمانشاه به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در کایاک بزرگسالان نیز امیر محمد فتاح پور از کرمانشاه مدال طلا، مرتضی کیان منش از خوزستان نقره و مصطفی کنارنگ از البرز مدال نقره را به دست آوردند.

در بخش تیمی آقایان استان چهارمحال و بختیاری با یک طلا و یک نقره قهرمان این دوره از مسابقات در بخش آقایان شد.

همچنین استان های مازندران و کرمانشاه مشترکا با یک طلا و یک برنز نائب قهرمان و گیلان با یک طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور را به دست آوردند.

 

رودخانه کرج از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می گیرد و این رودخانه در امتداد جاده کرج - چالوس روان است.

این رودخانه که در حدّفاصل بیلقان تا دیزین واقع شده و 75 کیلومتر طول دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز