مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز :

جمع آوری موانع حادثه ساز در حاشیه راه های البرز

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۷:۳۵
کد خبر: ۵۸۸۲۸۵
جمع آوری موانع حادثه ساز در حاشیه راه های البرز
در اجرای طرح ایمن سازی جاده ها و بزرگراه ها، چندین مانع حادثه ساز در حاشیه آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس جمع آوری شد.

عباس صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ،  افزود: این موانع شامل دیوار کشی، راه دسترسی غیر مجاز، گاردیل های غیر استاندارد، خاکریز، پایه های بتنی و مصالح ساختمانی بود که در طرحی ضربتی طی چند روز اخیر جمع آوری و مسیرها پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: وجود این موانع سبب بروز تصادف ،ترافیک و خطرات جانی برای سرنشینان خودروها می شد که توسط راهداران جمع آوری شدند.

صفری بیان داشت: یکی از نقاط حادثه خیز به سبب وجود دیوارکشی غیر مجاز و راه دسترسی غیر محدوده های کسیل و حسنکدر در محور کرج - چالوس تخریب شد.

وی بیان داشت: در بزرگراه تهران -کرج نیز ایجاد خاکریز و احداث راه های دسترسی غیرمجاز مشکلاتی در امر ترافیک به وجود آورده بود که برطرف شد.

صفری بیان داشت: ایجاد پایه های بتنی و سازه های غیر مجاز در حاشیه بزرگراه تهران-کرج از مواردی بود که تخریب شد.

این مسئول با اشاره به اینکه نصب شبرنگ وتودلی نیوجرسی در محور بادامک انجام شده است ، افزود: این اقدامات برای بالا بردن ایمنی تردد در محور بادامک شهرستان نظرآبادصورت گرفت.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهار داشت: مصالح ساختمانی درحاشیه آزاد راه کرج- قزوین ودر محدوده شهرستان ساوجبلاغ جمع آوری شد.

وی گفت:افتادگی شانه آزاد راه- کرج-قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ اصلاح شد.

استان البرز یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است، 18 درصد ترافیک کشور درراه های این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز