محمد رضا سیفی مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج :

عملیات توسعه فضای سبز در منطقه ۸ شهرداری کرج آغاز شد/خیابان گلستان سبز می شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۰۸۰۶
عملیات توسعه فضای سبز در منطقه ۸ شهرداری کرج آغاز شد/خیابان گلستان سبز می شود
مدیرمنطقه 8 شهرداری کرج ازآغازعملیات اجرایی توسعه ی فضای سبزخیابان گلستان کوی اتحادخبرداد.

محمدرضا سیفی در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، با اعلام این خبر گفت: عملیات نخاله برداری و تسطیح نوار فضای سبز خیابان گلستان واقع در بلوار جمهوری که در راستای بهبود معضلات ترافیکی در بلوار ماهان–جمهوری و میدان جمهوری به بهره برداری رسید، آغاز شد.

مدیرمنطقه 8 کرج افزود: با تبدیل فضای حاشیه ی خیابان گلستان به فضای سبز، ضمن جمع آوری نخاله و ساماندهی این فضا و تبدیل آن به فضای سبز، گام موثری در افزایش سرانه ی فضای سبزدرمنطقه برخواهیم داشت.

این مسئول با تاکید بر رعایت معیارها و استانداردهای توسعه عرصه‌های سبز، یادآور شد: با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضای سبز وسیع از نیازهای ضروری شهری به شمار می آید که باید در برنامه ریزی های شهری مورد توجه مسئولان ارشد قرار بگیرد.

 

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج، یکپارچه سازی درختان و ایجاد باغچه های نواری در سطح معابر منطقه، اجرای سیستم آبیاری قطره ای و طراحی، اجرا و کاشت گل و نهال در سطح منطقه را از جمله اقدامات انجام شده به منظور افزایش سرانه فضای سبز در منطقه دانست.

 

سیفی در ادامه، کارکرد تفریحی، تعدیل آلودگی هوا، ارتقاء سلامت جسمی و روحی شهروندان و زیباسازی محیط را از مهم ترین کارکردهای فضای سبز شهری عنوان کرد و بر ضرورت برنامه‌ریزی به منظور توسعه فضای سبز شهری تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز