معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی :

تمام تجهیزات تولیدی این موسسه در بخش های دارویی و واکسن دارای شناسنامه ویژه شده اند

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۰۰۵۴
تمام تجهیزات تولیدی این موسسه در بخش های دارویی و واکسن دارای شناسنامه ویژه شده اند

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر مهرداد راسخی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این شناسنامه برند کالا، مبدا خرید، کاربرد آن، سرگذشت آن از ابتدا تاکنون، تعمیراتی که بر روی تجهیزات انجام شده، زمان کالیبراسیون و وضعیت محصول، مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 'هرعمل یک دستور العمل' را به عنوان هدف، در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: تمام اقداماتی که در موسسه رازی انجام می شود دارای دستور العمل استاندارد و مکتوب تحت عنوان SOP است.

وی با بیان اینکه این'اس .او پی ' SOP در ساختاری به نام گروه مستندات، تحت کنترل قرار گرفته و شماره مشخصی برای آن در نظر گرفته می شود، افزود: می توانیم ادعا کنیم که تمام محصولات موسسه برای همه مراحل تولید و تضمین کیفیت، دارای دستورالعمل های استاندارد مکتوبی است که توسط صاحب نظرترین افراد در آن حوزه تهیه شده است.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی با تاکید بر اینکه بر این اساس به صورت ضمانت شده ای کیفیت محصولات موسسه تضمین می شود، خاطرنشان کرد: تهیه شناسنامه تجهیزات موسسه از دیگر اقدامات مهمی است که در همین راستا انجام شده و در حال حاضر هر محصولی که در موسسه تولید می شود، علاوه بر شناسنامه دار بودن آن فرآورده، همه تجهیزات و تاسیساتی که برای تولید محصولات به کار گرفته می شود نیز دارای شناسنامه است.

وی ادامه داد: در این شناسنامه علاوه بر اینکه برند کالا به طور واضحی مشخص شده است، مبدا خرید، کاربرد آن، سرگذشت آن از ابتدا تاکنون، تعمیراتی که بر روی آن انجام شده، زمان کالیبراسیون و وضعیت محصول در زمان، مشخص می شود.

راسخی تاکید کرد: شناسنامه تجهیزات موسسه رازی اقدام بزرگی بود که برای ضمانت کردن کیفیت محصولات این موسسه ناگزیر به اجرای آن برای محصولات تولید شده بودیم.

وی بیان کرد: این شناسنامه هم اکنون به طور صد در صد برای تمامی تجهیزات موسسه انجام شده اما برای تاسیسات، درصدی از اجرای این شناسنامه باقی مانده که ظرف سال جاری، آن نیز تکمیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز