دانش آموزان دختر ورزشکار کشور به شهید حججی وشهید سید محمد حسینی ادای احترام کردند

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۰۱۳
دانش آموزان دختر ورزشکار کشور به شهید حججی وشهید سید محمد حسینی ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری برنا ، در آیین بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور، دختران ژیمناستیک کار به نمایندگی از دانش آموزان ایران اسلامی با شهید محسن حججی و شهید محمد حسینی تجدید پیمان کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت و گو با برنا ، گفت: دانش آموزان دختر ژیمناستیک کار کشور در این آئین با اهدا گل به تمثال این شهیدان بار دیگر با آرمان های امام و شهدا ی گرانقدر ایران اسلامی عهدی دوباره بستند.

فرشید علیزاده اظهار کرد: از یکم تا 17 شهریور، البرز میزبانی سی و چهارمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر و بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک دختر سراسر کشور با شعار' رضایت ، سلامت و امنیت از منزل به منزل ' را در این استان را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک کشور دختر سراسر کشور در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به میزبانی استان البرز آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که در سه رده سنی و در شش بخش زمینی، خرک،حلقه،دار الحقه،پرش خرک،پارالل و بارفیکس به رقابت می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دختران در دوره دوم ابتدایی 21 تیم با 146 ورزشکار ،مربی و سرپرست و در دوره دوم متوسطه 76 ورزشکار ،مربی و سرپرست در قالب 12 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: در برگزاری این رویداد ملی دوره آمادگی داوری ژیمناستیک ویژه خواهران نیز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز