پلیس راهور البرز بر ساماندهی سریع سرویس ایاب و ذهاب مدارس تاکید کرد

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۱۶۸۸۹
پلیس راهور البرز بر ساماندهی سریع سرویس ایاب و ذهاب مدارس تاکید کرد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه نابسامانی سرویس های ایاب وذهاب مدارس مشکلات ترافیکی شهری را در این استان مضاعف کرده است، گفت: آموزش و پرورش در این زمینه اقدام لازم به عمل آورد.

سرهنگ همایون شریفی روز یکشنبه درگفت وگو باخبرگزاری برنا ، افزود: با توجه به ترافیک پرحجم در مناطق شهری استان به ویژه کلانشهر کرج، انتظار می رفت اداره کل آموزش و پرورش پیش از آغاز سال تحصیلی جدید ضمن انتخاب شرکت های پیمانکاری ، ایاب و ذهاب دانش آموزان را ساماندهی کند.
وی گفت: اکنون این نابسامانی سبب ترافیک های کور و سنگین در معابر اصلی و فرعی کرج و دیگر شهرهای استان شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار داشت: به رغم آغاز سال تحصیلی و با توجه به تجارب سال های گذشته، شرکت های پیمانکاری تاکنون هیچ گونه اقدامی در زمینه ارائه خدمات به سرویس های مدارس نکرده اند.
شریفی اظهار داشت: این نابسامانی سبب شده تا خانواده ها برای انتقال فرزندان خود به مدرسه از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند که ترافیک را دوچندان کرده است.
وی افزود: همچنین ترافیک سنگین شهری سبب شده که ساعت حضور کارمندان نیز با تاخیر صورت گیرد و ما از دو روز گذشته شاهد 30 درصدی افزایش ترافیک شهری درمعابر هستیم.
وی خاطرنشان کرد که همچنین این مشکلات حوادث احتمالی بیشتری را به دنبال دارد که می طلبد مسئولان آموزش و پرورش طبق ماده 18 عمل کرده و سریعا نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.
شریفی گفت: مسئولان سرویس مدارس باید ظرفیت های قانونی درخصوص تعداد سرنشینان را رعایت کنند و پلیس به محض مشاهده بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.
استان البرز حدود 462 هزار دانش آموز دارد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز