مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :

برای توسعه فضای هنری البرز تمام دستگاه ها باید همیاری کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۷:۴۹
کد خبر: ۶۱۸۳۶۹
برای توسعه فضای هنری البرز تمام دستگاه ها باید همیاری کنند
گسترش و توسعه فضای هنری و نیازمند حمایت و کمک تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی خیلدار روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه تجسمی عاشورایی سودای عشق در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج و گالری هنرهای زیبا افزود: این استان دارای ظرفیت های بسیار زیادی در بخش هنر و فرهنگ است و هنرمندان زیادی از البرز برخاسته اند که توانسته اند افتخار آفرینی های زیادی را کسب کنند.
وی اضافه کرد: ارتقای هنر در سطح البرز، کاری نیست که تنها یک دستگاه و مجموعه بتواند آن را انجام بدهد بلکه نیازمند این است که همه مدیران و دستگاههای مربوطه دست به دست هم داده تا بتوان پتانسیل های بالایی فرهنگی و هنری موجود در این استان را بیش از پیش شکوفا کرد.
خیلدار گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به عنوان پایگاهی برای هنرمندان استان همواره آماده استقبال از نظرات، پیشنهادات و راهکارها برای توسعه فرهنگ استان است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هنرستان هنرهای زیبایی کرج حدود ٢٠٠ هنرجو در ٥ رشته هنری مشغول فعالیت هستند اشاره و خاطر نشان کرد: استان البرز بیش از این میزان، ظرفیت و پتانسیل اجرای چنین اقدامات موثری را دارد اما به این دلیل که در سال های گذشته اتفاقاتی مبنی بر واگذاری بخشی از این مجموعه به دانشگاه رخ داد، ما را در بخش جذب هنرجو با مشکل روبه رو ساخت.
خیلدار گفت: قطعا در آینده با کمک و حمایت مدیران استانی و به خصوص آموزش و پرورش استان، این فضای هنری را به نوعی گسترش خواهیم داد.
نمایشگاه تجسمی عاشورایی سودای عشق در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در قالب 40 عکس و پوستر به مدت 10 روز برپا است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز