شهرداری های البرز به زائران اربعین حسینی خدمات دهی می کنند

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۷:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۲۸۵
شهرداری های البرز به زائران اربعین حسینی خدمات دهی می کنند
معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهرداری های استان همچون سال های گذشته تمهیداتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین اندیشیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، خسرو ارتقائی درنشست هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوه مراسم اربعین حسینی (ع) که با حضور شهرداران، سرپرستان شهرداری های تابعه استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد افزود: تمام شهرداری های تابعه استان همه امکانات خود را برای رفاه حال زائران امام حسین(ع) بکار گیرند.

وی ضمن قدردانی از تمام کمیته ها و مناطق برای اقدامات برنامه ریزی شده برای رفاه زائران اربعین افزود: پیش بینی ها حاکی است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش می یابد بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به 2 سال گذشته حضور یابیم.

ارتقائی ابراز امیدواری کرد امسال با تمام توان، انگیزه و اشتیاق و با پایبندی به تمام تعهدات بهترین خدمت رسانی به زائرین حسینی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان خادمان اربعین امکانات زیرساختی در اختیار زوار قرار می دهیم تا زمینه خدمات مطلوب به زوار فراهم شود و زائران با خیال آسوده به کربلای معلی مشرف شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز